Trečią kartą kerpame ridą

Sumažėjus keleivių skaičiui ir  dėl to ženkliai pablogėjus viešojo transporto sistemos finansinei situacijai, esame priversti pakartotinai koreguoti Klaipėdos viešojo transporto tvarkaraščius ir kai kurių maršrutų darbą. Grafikų pasikeitimai įsigalioja: savaitgalio – nuo balandžio 4 dienos; darbo dienų – nuo balandžio 6 dienos. Pokyčiai atskiruose maršrutuose Maršruto Nr. Korekcijų apimtis 2 mažiname reisų  visomis savaitės dienomis 3 mažiname reisų darbo dienomis 4 mažiname reisų  visomis savaitės dienomis 5/5E maršrutų pakete darbo dienomis nutraukiame 5E  reisus (jų yra tik keletas), retiname 5-ojo maršruto reisus dienos metu 6/6E maršrutų pakete darbo dienomis nutraukiame 6E  reisus (jų yra tik keletas), retiname 6-ojo maršruto reisus dienos metu 7 autobusas nebevažiuos savaitgaliais 8 retiname reisus darbo dienomis 9 retiname reisus darbo dienomis 10 retiname reisus visomis savaitės dienomis 14 retiname reisus vakarais visomis dienomis 15B nutraukiame kursavimą savaitgaliais 24 nutraukiame kursavimą savaitgaliais 25 savaitgaliais vietoje didelio važiuos mažas autobusas 26 darbo dienomis naikiname vėliausią reisą 20:30 į Radailius. Didelį autobusą  keičiame į mažą     Savaitgaliais nutraukiame visų miesto maršrutinių taksi - M5, M6 ir M8 - eismą.   Su apgailestavimu taip pat turime pastebėti, kad matome be bilieto važiuojančių keleivių skaičiaus augimą.  Manome, kad tokie asmenys  net bendroje visų mūsų nelaimėje siekia atsiplėšti sau naudos, todėl juos vadinti „zuikiais“ yra per švelnu. Nelikime abejingi, sugėdinkime tokius “bendrakeleivius”. Mes savo ruožtu ir toliau vykdome bilietų kontrolę.  Tačiau šiomis aplinkybėmis mums visiems labiausiai padės sąmoningas atsakingumas. Būkime solidarūs. Naujieji tvarkaraščiai bus paskelbti mūsų puslapio Tvarkaraščių skiltyje. Tvarkaraščių pasikeitimus keleiviai ras www.stops.lt, programėlėje Trafi, teirautis galima ir telefonu 8 800 12344. Pačiose stotelėse esančių tvarkaraščių laikinai stebėti nereikėtų. Planuojame, jog tokie tvarkaraščiai galios karantino metu, o srautams dar labiau mažėjant ar esant naujiems LR Vyriausybės nutarimams, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ juos atitinkamai koreguos.

Keleivinio eismo pokyčiai

NUO KOVO 28 MIESTE Retiname iki karantino pabaigos autobusų kursavimą mieste savaitgaliais dienos metu. Rečiau kursuos 3, 6, 8, 9 maršrutų autobusai šeštadieniais ir sekmadieniais, o 12-tukas – šeštadieniais. Darbo dienomis rečiau kursuos 17-tukas. Tame maršrute taip pat nutraukiame visų dienų reisus, vykdytus iš Jaunystės stotelės 19:30 ar vėliau. Taip pat savaitgaliais 20-tukas nevažinės; darbo dienomis maršrutas išlieka. Nuo kovo 30 dienos  stabdome 15A kursavimą darbo dienomis   Buvusiems 15A keleiviams siūlome naudotis 17 numerio autobusu. PRIEMIESČIO MARŠRUTAI NUO NAUJOJO TURGAUS STOTELĖS Nuo balandžio 1 atidarome naują maršrutą ir keičiame esamų trasas, pradine nustatydami praplėstą Naujojo Turgaus stotelę. Nuo ten į Šernus nutiesiame naują 34 maršrutą. ten pat perkeliame ir 40-ojo  maršruto į Dituvą pradžią,  ten bus ir sezoninio 42-ojo į Vaitelius ir “Rasą” maršruto pradžia (žr. pridėtas schemas). POKYČIAI  25 IR 26 MARŠRUTUOSE Nuo 04.01 25-ajame darbo dienomis koreguojame rytinių reisų laikus į Klaipėdą. Taip pat šeštadieniais autobusas nebeužsuks į SB „Rasa“, siūlome kelionės alternatyvą kasdien ten užsuksiančiu 42-uoju. 26-ukas šeštadieniais ir sekmadieniais dukart kasdien užsuks į „SB Eketė“. 27-AS DARBĄ BAIGS ANKSČIAU Nebelieka paskutiniojo 19:30 reiso. Mažos talpos autobusą keičiame į didelį. REČIAU VAŽINĖS 28-AS Žymiai išretiname 28 maršruto į Šernus grafiką. Per dieną lieka 5 reisai Naujieji tvarkaraščiai bus paskelbti mūsų puslapio Tvarkaraščių skiltyje. Tvarkaraščių pasikeitimus keleiviai ras www.stops.lt, programėlėje Trafi, teirautis galima ir telefonu 8 800 12344. Pačiose stotelėse esančių tvarkaraščių laikinai stebėti nereikėtų. Planuojame, jog tokie tvarkaraščiai galios karantino metu, o srautams dar labiau mažėjant ar esant naujiems LR Vyriausybės nutarimams, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ juos atitinkamai koreguos.

Rečiau ne piko metu, autobusai dezinfekuojami, žymėkite bilietus

Per šią savaitę keturis kartus sumažėjo keleivių srautas. Atsižvelgdami į tai, nuo pirmadienio, kovo 23 dienos, retinsime reisus. Tuo pačiu duomenų srauto analizė rodo, kad rytinis pikas, nors ir ženkliai sumažėjęs, išliko. Todėl keisime tvarkaraščius netolygiai: dienos viduryje bus ilgesni intervalai, o važiuojantiems į darbą ir grįžtantiems kol kas esamas reisų dažnis nesikeičia. Nuo šeštadienio (21 d.) visomis dienom retiname maršrutinių taksi kursavimo dažnį apie 20-25%, vėlyvieji reisai visuose maršrutuose taip pat lieka nutraukti, darbas baigiamas iki maždaug 21 – 21.30 val. Kol nauji tvarkaraščiai bus paskelbti mūsų Tvarkaraščių skiltyje, keliones planuokite pagal tikro laiko žemėlapį  https://m.stops.lt/klaipeda/#klaipeda/map . Miesto pajėgomis autobusai darbo metu šiuo metu yra nuodugniai dezinfekuojami dviejose vietose – Autobusų stotyje ir Ligoninių miestelyje. Vairuotojai darbdavių ir mūsų įstaigos pastangomis aprūpinami dezinfekciniais skysčiais savo darbo aplinkai valyti. Šiuo metu analizuojame, kur ryškėja poreikis dažnesniems reisams ar didesnėms talpoms. Siekiame, kad visur ir visais laikais salonai būtų įmanomai vienodai užpildyti. Po vieną žmogų tikrai nevešime, tačiau siekiame protingos keleivių tarpusavio distancijos salone.  Primygtinai prašome keleivių, važinėjančių su terminuotaisiais bilietais, nepamiršti pažymėti bilietą. Komposteriai jautrūs, jie nuskaito bilietą net jų nepalietus, tik priartinus. Taip mes matysime įmanomai tikslesnį kelionių vaizdą.

Keičiasi viešojo transporto režimas (atnaujinta 03.17)

Nuo antradienio, kovo 17 dienos, Klaipėdos mieste viešasis transportas darbą baigia 21 valandą. Siekiant apriboti kontaktus, nuo antradienio popierinių bilietų autobusų vairuotojai nebepardavinėja. Lygiai taip bilietų nebeparduoda ir maršrutinių taksi vairuotojai. VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ klientų aptarnavimo centras interesantų nebepriima, jo darbas keliasi į elektroninę erdvę. Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais. Paslaugos rūšis prieiga Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas https://bilietas.klaipedatransport.lt/ Kartiniai el bilietai (mobiliosios aplikacijos) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app https://apps.apple.com/us/app/id1444758099 Parkavimo leidimai https://pparking.klaipedatransport.lt/   Informacijos rūšis Kontaktai Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan. dispecerine@klaipedatransport.lt Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan. bilietai@klaipedatransport.lt Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan, kontrole@klaipedatransport.lt Parkavimo leidimai, abonementai ir pan, leidimai@klaipedatransport.lt Bendroji informacija sekretoriatas@klaipedatransport.lt 8 800 12344   Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344; Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės. Atsiskaityti už momentinį automobilių stovėjimą prašome ne grynaisiais, o naudojantis mobiliosiomis programėlėmis arba bekontate banko kortele. Nusižengėliams, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylu nagrinejimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos. Keleivio elgsenos taisyklės autobuso salone iš esmės tokios pačios kaip ir parduotuvėje ar vaistinėje: visais atvejais privalu laikytis ir atstumo vienas nuo kito, ir čiaudėjimo/kosėjimo etiketo. Esant vietos – atsisėskite. Bet kuriuo atveju, nuo pirmadienio salonuose yra kur kas erdviau: miesto gyvenimui perėjus į naują, mažesnio gyentojų judumo reikalaujantį režimą, dieną reisų nemažiname. Keleivių šiame etape sumažėjo trigubai, taigi tiek pat vienam jų tiek padaugėjo erdvės. Miesto autobusų maršrutuose nuo 03.17. nustatome kitokį lipimo režimą. Nuo šiol keleiviai nebėra įleidžiami pro priekines duris. Įlipama ir išlipama pro kitas autobuso duris. Keleiviams draudžiama sėsti į dvi artimiausias vairuotojui sėdynių eiles. Keleiviams rekomenduojame nesibūriuojant tolygiai išsiskirstyti salone, važiuoti atsisėdus. Išlipantiems įlipantieji padaro stotelėje vietos palikti autobusą, o įilipa po vieną, nesigrūsdami. Vairuotojams suteikiama teisė, keleivių skaičiui viršijus sėdimų vietų skaičių, neįlaipinti stotelėje naujų keleivių. Esame pasaulio viešojo transporto bendruomenės dalis. Stebime ir analizuojame kolegų praktiką dorojantis su pandemija ir geriausius jų sprendimus taikome nedelsdami. VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ l.e.d.p. Andrius Samuilovas

Istoriniams maršrutams – nauja kokybė

Nuo kovo 1 dienos dalyje privežamųjų maršrutų pradės kursuoti naujos, geriausią dabartinį Klaipėdos kokybės standartą atitinkančios transporto priemonės. Pasibaigus senajai sutarčiai su vežėjais, naujame konkurse kokybės kartelė buvo užkelta gerokai aukščiau. Konkurse nugalėjo ir keleivius veš UAB “Klaipėdos autobusų parkas”. 7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20, 29 maršrutuose kursuos naujos standartinėmis miesto spalvomis dažytos žemagrindės transporto priemonės, yra aikštelė vežimėliui. Salone yra vaizdo kameros, kondicionierius, įrengtas wifi ryšys. Ta proga verta prisiminti šių maršrutų istoriją, nes kaip tik nuo jų prasidėjo ir maršrutinių taksi integracija, ir bendros regioninės Klaipėdos viešojo transporto sistemos kūrimas. Iki 2012-ųjų mieste buvo maršrutinių taksi perteklius, o naujakurių gyvenvietės priemiestyje viešojo transporto paslaugos iš viso neturėjo. Vykdydami miesto Strateginį planą, sudarėme maksimaliai palankias sąlygas buvusiems maršrutinių taksi vežėjams pereiti į priemiestinių maršrutų aptarnavimą. Laikas parodė, kad tas sprendimas buvo pagrįstas ir tvarus. 2012-ųjų metų mūsų įstaigos ataskaitoje su pasididžiavimu rašėme: “2012-09-03 buvo atidaryti 8 nauji mažos talpos transporto priemonėmis (buvę maršrutiniai taksi) aptarnaujami viešojo transporto maršrutai (…), bendras įstaigos organizuojamų maršrutų tinklas išaugo iki 36 maršrutų, bendras maršrutų ilgis išaugo iki 758 km (2011 metais buvo 544,3 km).” Šiandien mūsų maršrutų trasų ilgis perkopė 1 000 kilometrų. Tačiau savo vietos sistemoje per eilę metų taip ir nesurado 2B maršrutas. Nuo kovo 2 dienos nutraukiame jo kursavimą. Šio tik darbo dienomis kursuojančio mažos talpos autobuso populiarumas tolydžio mažėjo. Esami vienas – du pakankamai apkrauti reisai nebepateisina reguliaraus maršruto išlaikymo. Tiems negausiems Debreceno gatvės, Šilutės plento keleiviams, kuriems buvo patogi ši jungtis su Žvejybos uostu, siūlome alternatyvas su persėdimu (žr. pridėtą schemą). Primename, jog patogiausia planuoti kelionę yra su  https://m.stops.lt/klaipeda/   įrankiu / Trafi  https://www.trafi.com/lt/klaipeda  arba Google maps