Korupcijos prevencijos igyvendinimo planas
Eil. nr. |
Priemonė |
Vykdytojas |
Įvykdymo terminas |
Vertinimo kriterijai |
1 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ prevencijos programos įgyvendinimo 2021-2025 planą paskelbti internetinėje Įstaigos svetainėje |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus isakymu paskirta korupcijos prevencijos komisija |
2021 metų II ketvirtis |
Programa 2021-2025 metams įgyvendinimo skelbiama Įstaigos interneto svetainėje |
2 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ darbuotojų antikorupcinės kultūros ugdymas.
|
Korupcijos prevencijos komisija
|
1 kartą per metus
|
Darbuotojai apmokomi kaip elgtis, susidūrus su korupcinėmis veikomis
|
3 |
Organizuoti įstaigos darbuotojų mokymus korupcijos prevencijos klausimais (žinios apie korupcijos prevencijos priemones, jų taikymą, korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas, jų pobūdį bei atsakomybę)
|
Korupcijos prevencijos komisija |
1 kartą per metus |
Mokymus antikorupcijos tema išklausiusių VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ darbuotojų skaičius |
4 |
Teikti VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ darbuotojams informaciją, reglamentuojančią elgesį susidūrus su korupcinio pobūdžio veika
|
Korupcijos prevencijos komisija |
Ne rečiau kaip 1 kartą per metus |
Susipažinusių su atitinkama informacija darbuotojų skaičius |
5 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ tvirtinamų aktų tobulinimas. |
Asmenys, atsakingi už aktų rengimą |
Nuolat |
Nustatyti galimas korupcijos prielaidas |
6 |
Viešųjų pirkimų organizavimas ir vykdymas pagal teisės aktų reikalavimus. |
Viešųjų pirkimų komisija. Korupcijos prevencijos komisija |
Nuolat |
Užkirsti kelią korupcijos apraiškoms, užtikrinant skaidrumą ir viešumą vykdant viešuosius pirkimus |
7 |
CVP IS informacinėje sistemoje skelbti viešųjų pirkimų planus, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus patvirtintas supaprastintų pirkimų taisykles bei jų pakeitimus, taip pat viešųjų pirkimų skelbimus |
Viešųjų pirkimų komisija. Korupcijos prevencijos komisija |
Nuolat |
Užkirsti kelią korupcijos apraiškoms, užtikrinant skaidrumą ir viešumą vykdant viešuosius pirkimus |
8 |
Skundų, pareiškimų dėl galimų korupcinio pobūdžio nusikalstamų veikų nagrinėjimas. |
Korupcijos prevencijos komisija |
Gavus skundą (pareiškimą) |
Išnagrinėti skundų, pareiškimų atsiradimo priežastis ir nustatyti jų pašalinimo priemones |
9 |
Gavus pranešimą apie galimą korupcinę veiką, nedelsiant informuoti įstaigos vadovą. |
Korupcijos prevencijos komisijos pirmininkas |
Gavus pranešimą |
Informuoti Įstaigos vadovą |
10 |
Kontroliuoti ir koordinuoti įstaigos korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo priemonių plano vykdymą ir pasiūlymus dėl jų tikslinimo. |
Korupcijos prevencijos komisija |
Gavus pasiūlymą ar pranešimą, informaciją teikti kas ketvirtį, ne vėliau kaip iki kito mėn. 10 d.
|
Informuoti Įstaigos vadovą |
11 |
Bendradarbiauti su STT korupcijos prevencijos klausimais |
Korupcijos prevencijos komisija |
Nuolat |
Metodinės pagalbos gavimui |
12 |
Įmonės darbuotojus, naujai priimamus į užimamas pareigas, supažindinti Įstaigos įgyvendinamomis korupcijos prevencijos priemonėmis bei viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevencijos priemonėmis |
Korupcijos prevencijos komisija skiria atsakingą asmenį |
Priimant į darbą |
Darbuotojas supažindinamas su Įstaigoje patvirtinta korupcijos prevencijos programa.
|
13 |
Siekiant užtikrinti priemonių plano įgyvendinimą, pažeidimų prevenciją, skaidrumą Įstaigoje, sukurti elektroninį paštą ir pasitikėjimo liniją. |
Korupcijos prevencijos komisija skiria atsakingą asmenį |
2021 metų II ketvirtis |
Užkirsti kelią korupcijos apraiškoms, užtikrinant skaidrumą ir viešumą suteikiant anonimiškumą. |
14 |
Įstaigos darbuotojų tolerancijos korupcijai ir neetiškam elgesiui nustatymas (anonimines apklausos būdu). |
Korupcijos prevencijos komisija skiria atsakingą asmenį |
Kasmet |
Bus nustatytas įstaigos darbuotojų požiūris į korupciją ir išsiaiškinta |
15 |
Skatinti gyventojus naudotis elektroniniu būdu teikiamomis viešosiomis ir administracinėmis paslaugomis |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ tinklalapis bei kiti informacijos sklaidos būdai |
Nuolat |
Padidėjęs administracinių paslaugų teikimo skaidrumas, kai paslaugos gavėjui nereikia atvykti į paslaugos teikimo vietą. Gerėja teikiamų paslaugų kokybė, efektyvumas.
|