Naujienų archyvas

Istoriniams maršrutams – nauja kokybė

  Nuo kovo 1 dienos dalyje privežamųjų maršrutų pradės kursuoti naujos, geriausią dabartinį Klaipėdos kokybės standartą atitinkančios transporto priemonės. Pasibaigus senajai sutarčiai su vežėjais, naujame konkurse kokybės kartelė buvo užkelta gerokai aukščiau. Konkurse nugalėjo ir keleivius veš UAB “Klaipėdos autobusų parkas”. 7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20, 29 maršrutuose kursuos naujos standartinėmis miesto spalvomis dažytos žemagrindės transporto priemonės, yra aikštelė vežimėliui. Salone yra vaizdo kameros, kondicionierius, įrengtas wifi ryšys. Ta proga verta prisiminti šių maršrutų istoriją, nes kaip tik nuo jų prasidėjo ir maršrutinių taksi integracija, ir bendros regioninės Klaipėdos viešojo transporto sistemos kūrimas. Iki 2012-ųjų mieste buvo maršrutinių taksi perteklius, o naujakurių gyvenvietės priemiestyje viešojo transporto paslaugos iš viso neturėjo. Vykdydami miesto Strateginį planą, sudarėme maksimaliai palankias sąlygas buvusiems maršrutinių taksi vežėjams pereiti į priemiestinių maršrutų aptarnavimą. Laikas parodė, kad tas sprendimas buvo pagrįstas ir tvarus. 2012-ųjų metų mūsų įstaigos ataskaitoje su pasididžiavimu rašėme: “2012-09-03 buvo atidaryti 8 nauji mažos talpos transporto priemonėmis (buvę maršrutiniai taksi) aptarnaujami viešojo transporto maršrutai (…), bendras įstaigos organizuojamų maršrutų tinklas išaugo iki 36 maršrutų, bendras maršrutų ilgis išaugo iki 758 km (2011 metais buvo 544,3 km).” Šiandien mūsų maršrutų trasų ilgis perkopė 1 000 kilometrų. Tačiau savo vietos sistemoje per eilę metų taip ir nesurado 2B maršrutas. Nuo kovo 2 dienos nutraukiame jo kursavimą. Šio tik darbo dienomis kursuojančio mažos talpos autobuso populiarumas tolydžio mažėjo. Esami vienas – du pakankamai apkrauti reisai nebepateisina reguliaraus maršruto išlaikymo. Tiems negausiems Debreceno gatvės, Šilutės plento keleiviams, kuriems buvo patogi ši jungtis su Žvejybos uostu, siūlome alternatyvas su persėdimu (žr. pridėtą schemą). Primename, jog patogiausia planuoti kelionę yra su  https://m.stops.lt/klaipeda/   įrankiu / Trafi  https://www.trafi.com/lt/klaipeda  arba Google maps 

SEB klientams kurie pildo bilietus internetu

Gerb. Kliente, atkreipiame Jūsų dėmesį, kad kitą savaitgalį (vasario 14–17 dienomis) diegsime naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to ateityje galėsime Jums pasiūlyti daugiau modernių skaitmeninių sprendimų, sparčiau diegti naujas paslaugas, geriau ir efektyviau organizuoti banko veiklą. Dėl naujos IT platformos diegimo darbų laikinai nebus teikiamos kai kurios banko paslaugos: mokėjimo kortelėmis ir bankomatais galėsite naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą sekmadienio (vasario 16 d.) vakarą (planuojama nuo 22.30 iki 23.30 valandos). Grynųjų pinigų įmokėti į bankomatą negalėsite nuo vasario 14 d. 4 val. iki vasario 17 d. 6 valandos neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu (planuojama nuo vasario 14 d. 16 val. iki vasario 17 d. 6 val.) Prašom susipažinti, kaip galėsite naudotis svarbiausiomis banko paslaugomis šiuo laikotarpiu, ir iš anksto suplanuoti reikalingas finansines operacijas arba jas atlikti IT platformos diegimo darbams pasibaigus.   Kaip teiksime paslaugas diegdami naują IT platformą? *Atsiskaitymas už prekes ir paslaugas kortele „Mastercard Identity Check“ ir „Visa Secure“ ženklu pažymėtose elektroninėse parduotuvėse**Banko skyriai darbą pradės įprastu laiku   Artėjant minėtam savaitgaliui * · Eurai, pervesti banko viduje ir į kitus bankus Lietuvoje, ES ir EEE valstybėse, iki penktadienio, vasario 14 d. 16 val. (banko skyriuose iki 15 val.) bus įskaityti tą pačią dieną · Mokėjimo nurodymai, kurie nebuvo įvykdyti iki vasario 14 d. 16 val. dėl nepakankamo sąskaitos likučio ar dalinio patvirtinimo, bus atmesti · Jei mokėjimo nurodymo įvykdymo data bus vasario 15 d. arba vasario 16 d., toks mokėjimo nurodymas bus įvykdytas vasario 17 dieną **Pavyzdžiui, VMI, Registrų centro, „Sodros“, draudimo, mobiliųjų paslaugų teikėjų ir kt. savitarnos sistemų Išsamią informaciją apie tai, kaip teiksime paslaugas vasario 14–17 dienomis, taip pat rasite SEB interneto svetainėje. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų.   JūsųSEB bankas

Nuo šiol Klaipėdos „Rimi“ – uostamiesčio viešojo transporto bilietų pildymo paslauga

Klaipėdos gyventojai ir svečiai nuo š.m. vasario 3 d. viešojo transporto elektroninius bilietus gali papildyti uostamiestyje ir jo rajone įsikūrusiuose „Rimi“ prekybos centruose. „Rimi“ tampa oficialiu „Klaipėdos keleivinio transporto“ partneriu, o Klaipėda – antruoju miestu po sostinės Vilniaus, kurio gyventojai, apsipirkdami „Rimi“ tinklo parduotuvėse, turi galimybę įsigyti ir/arba papildyti viešojo transporto bilietus.   „Viena iš mūsų funkcijų ir tuo pačiu įsipareigojimų klaipėdiečiams – efektyvaus viešojo transporto bilietų platinimo organizavimas, todėl siekiame didinti vietų, kuriose miesto gyventojai ir svečiai galėtų patogiai įsigyti bei papildyti viešojo transporto bilietus, skaičių. Parduotuvės – vienos tų vietų, nes čia gyventojai užsuka labai dažnai, jei ne kasdien. Plečiamas bilietų platinimo vietų tinklas taip pat didina viešojo transporto patrauklumą gyventojams, tad vertinu naujausią partnerystę su „Rimi“ tinklu“, – sako Andrius Samuilovas, všį „Klaipėdos keleivinis transportas“ l.e.p. direktorius. „Kasdien siūlydami platų kokybiškų maisto produktų ir kitų kasdienio vartojimo prekių asortimentą pirkėjams, tuo pačiu siekiame užtikrinti, kad jie galėtų lengvai pasiekti parduotuves, o apsipirkę – saugiai ir patogiai grįžti su pirkiniais. Šio tikslo vedini, kartu su Klaipėdos rajono savivaldybe rūpinomės Klaipėdos miesto centrą ir Klipščius jungiančio autobuso maršruto išplėtimu, kai praėjusiais metais atidarėme naujausią „Rimi“ pajūryje. Partnerystė su „Klaipėdos viešuoju transportu“ nuo dabar suteiks pirkėjams dar daugiau galimybių patogiai keliauti iki mūsų prekybos centrų, papildomai neieškant būtų ir negaištant laiko viešojo transporto bilietams įsigyti“, – sako „Rimi Lietuva“ Prekybos centrų valdymo vadovė Irina Miklienė. Pasirašius bendradarbiavimo sutartį su všį „Klaipėdos keleivinis transportas“ bei atlikus būtinus techninius pasiruošimo ir personalo apmokymo darbus, visose uostamiestyje veikiančiose „Rimi“ parduotuvėse galima papildyti elektroninę piniginę, įsigyti elektroninius trumpo galiojimo bilietus, mėnesinius elektroninius bilietus skirtingoms Klaipėdos miesto zonoms, taip pat ilgalaikius – 6-ių ir 9-ių mėnesių galiojimo bei metinius elektroninius bilietus. Šiuo metu uostamiestyje ir jo rajone veikia devyni „Rimi“ prekybos centrai – naujausias 2019 m. spalį atidarytas Klipščiuose. Iš viso praėjusiais metais „Rimi“ tinklą papildė 5 naujos parduotuvės: dvi express formato Vilniuje ir Druskininkuose, trys super formato parduotuvės – viena Klaipėdos rajone, Klipščiuose, ir dvi Panevėžio mieste. Šiuo metu „Rimi“ tinklą sudaro 61 prekybos centras. Šiais ir artimiausius metus vykdant intensyvią plėtrą, iki 2023-ųjų pabaigos „Rimi“ prekybos tinklą sudarys 100 parduotuvių visoje Lietuvoje. 

Automobilių statymas tampa išmanus

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (toliau – KKT) dalyvauja Europos sąjungos projekte „Automobilių statymas tampa išmanus“  (angl. Parking gets smart), kuriuo  siekiama optimizuoti automobilių statymą ir paskatinti piliečius naudoti viešuoju transportu. Ši problema Neringoje, Smiltynėje ir žemyninėje Klaipėdos dalyje, prie keltų, ypač aktuali vasaros sezono metu. Projekto tikslų siekiama naudojant pažangius IT sprendimus. Šiuo metu automobilių vairuotojai, keliaujantys į Smiltynę ar Neringą, apie stovėjimo aikštelių užimtumą Senosios perkėlos prieigose, Smiltynėje ir Nidoje gali spręsti tik atvažiavę į jas. Neradę laisvos vietos, turi sukti ratus ieškodami vietos kur pasistatyti automobilį. Projekto realizacija leis vairuotojams dar kelyje priimti racionaliausią parkavimo sprendimą, taip pat padės apsispręsti dėl naudojimosi viešuoju transportu. Šiaurės rage, Piliavietės automobilių statymo aikštelėje, Smiltynėje ir Nidoje planuojama įrengti transporto priemonių skaičiavimo sistemas, kurios realiu laiku rodys užimtumą šiose vietose. Mobiliosios aplikacijos, e.puslapio ar švieslentės pagalba vairuotojas iš anksto galės įvertinti padėtį ir pasirinkti, kur atvažiavus statyti automobilį ir kokį alternatyvų transportą naudoti. Kartu su KKT projekte taip pat dalyvauja ir Neringos miesto savivaldybė. Ten sezono metu automobilių statymo problema irgi aktuali. Taigi automobilio vairuotojas dar magistralėje galės matyti bendrą parkavimo padėties vaizdą ir Klaipėdoje, ir Neringoje. Tai sumažins perteklinę ridą ieškant laisvos vietos, ir, tikimės, paskatins dalį poilsiautojų statyti automobilį Klaipėdoje ir kelionei į Neringą rinktis viešąjį transportą. O jeigu vis dėlto poilsiautojai nuspręs į Nidą važiuoti automobilių, tuomet – jeigu norės dar ir aplankyti Jūrų muziejų ar delfinariumą, galės apsispręsti dėl alternatyvaus transporto pasirinkimo, matydami užimtų vietų skaičių Smiltynėje.  Projekte dalyvauja partneriai iš Vokietijos, Lenkijos, Švedijos, jų patirtimi remiamės ieškodami optimaliausių sprendimų. Šią vasarą planuojame pradėti realizuoti išmanaus parkavimo projektą, tačiau visiškai įgyvendinti jo dar nespėsime. Darbus planuojame baigti iki 2021 metų pabaigos. Šį projektą vertiname ir kaip pilotinį projektą: rasti sprendiniai galės būti multiplikuojami mieste visur, kur parkavimo vietų užimtumas yra ypač aktualus ir probleminis. Dauomenys bus atviri, taigi atsiras prielaidos ir kitų verslų pridėtinės vertės kūrimui. Projektą remia:  

Tvarkaraščių ir pavadinimų pokyčiai

Nuo vasario 3 dienos didiname 30-ojo maršruto reisų skaičių. Pridedame antrą mašiną, važiavimų skaičius didės dvigubai (žr. pridėtą schemą). Antrasis autobusas kursuos tik mokslo metų laikotarpiu. 100-ajame maršrute nuo vasario 9 dienos - naujas tvarkaraštis; derinamės prie skrydžių pokyčių. Pakeitėme stotelių pavadinimus Nuo vasario 3 dienos taip pat keičiame kai kurių stotelių pavadinimus. VšĮ „Sveikatos Priežiūros Centrui“ persivadinus į „Klaipėdos Miesto Polikliniką“, atitinkamai abiem kryptimis pervadinome su šia įstaiga susietas autobusų stoteles. Pakeisti „Studentų“ (pietų kryptimi) ir „Kretingos“ (šiaurės kryptimi) stotelių pavadinimai į „LCC Tarptautinis Universitetas“ Prakalbės “nebyliosios” stotelės Plečiantis maršrutų tinklui, palaipsniui susikaupė 15 stotelių, kurių garso įrašų neturėjome. Dabar visos jos irgi bus skelbiamos. Pridėjome viena naują stotelių porą maršrute nr. 21A - „Sendvario Pievų” stoteles. Stotelės įgarsintos keleiviams jau įprastu dr. Giedrės Vaičekauskienės balsu.  Keičiasi krypties pavadinimas  Prekybos centras BIG, kurio vardu buvome pavadinę maršrutų kryptis, pakeitė savo pavadinimą. Todėl dabar tvarkaraščiuose ir švieslentėse krypties pavadinimą nurodysime pagal galinę krypties stotelę – “Kurėno”. Prašome į tai atsižvelgti 2, 11A, 11B, 14, 18, 29 maršrutų autobusais važinėjantiems keleiviams. 

2 000 000 maršrutinių taksi keleivių

Sausio 22 dieną Klaipėdoje vežėme 2 000 000 –ąjį maršrutinio taksi keleivį. Kelionių statistiką vedame nuo 2018 metų balandžio 16-osios, kai į Klaipėdos gatves išriedėjo į bendrąją VT sistemą integruoti maršrutiniai taksi.  Dabar kasdien M5, M6, M8 maršrutais pervežame (priklausomai nuo savaitės dienos ir sezono) 2-5 tūkstančius keleivių. Naujos kokybės maršrutiniai taksi leidžia spręsti dvi svarbias miestui problemas: taupyti didžiųjų autobusų ridą tais laikais, kai reise yra vos vienas kitas keleivis; suteikti aukštesnės kokybės paslaugą keleiviui, kuris šiaip jau rinktųsi asmeninį automobilį. Atsargiais vertinimais, mūsų maršrutiniai taksi kasdien sumažina lengvųjų automobilių kelionių mieste skaičių šešiais  šimtais. Taigi, tokia apimtimi visiems eismo dalyviams tapo laisvesnės miesto gatvės. Tuo pačiu mažesnis ir oro užterštumas variklių išmetamosiomis dujomis. Nuo metų pradžios galiojančios VT kainos padidino paskatą už kelionę maršrutiniu taksi atsiskaityti e.bilietu. Jeigu anksčiau skirtumas tarp popierinio ir e.bilieto kainos buvo 5 centai, šiemet elektroninis bilietas už popierinį pigesnis jau dešimčia centų.  Populiarėja ir bendrieji (autobuso+maršrutinio taksi) mėnesiniai bilietai, jų parduodame virš šimto. Tai rodo, kad jau yra stabili dalis klaipėdiečių, kurie maršrutinį taksi renkasi kaip pagrindinę kelionės priemonę.    Artimiausiu metu nei maršrutų tinklo, nei reisų skaičiaus didinti neplanuojame. Maršrutiniai taksi, mūsų vertinimu, jau užima optimalią VT paslaugos dalį, apie 3 procentus. Dabar mūsų rūpestis – analizuoti maršrutinių taksi keleivių srautus ir pagal tai gludinti tvarkaraščius, kad jie kuo geriau atitiktų kelionių poreikius ir ši paslauga išliktų patogia alternatyva kelionei į miesto centrinę dalį, kur jau mažiau laiko trunka paėjėti nuo sustojimo nei rasti vietą automobiliui.