14-ojo trasa trumpėja, kursavimo dažnis išlieka

2020-04-22
Nuo gegužės ketvirtos dienos trumpiname 14-ojo maršruto trasą iki Arenos stotelės.
Per paskutinius 4 metus kelionių skaičius šiame maršute augo sparčiausiai. Spėriai besivystanti miesto dalis reikalavo pokyčių, į kuriuos reagavome operatyviai – koregavome ir dažninome tvarkaraščius, nepaisant infrastruktūros skurdumo.
 
Belaukiant infrastruktūrinių pokyčių (Pamario g. rekonstrukcija, saugios stotelės keleiviams, vieta autobusų pertraukoms), planavome ir kitus pakeitimus, kurių įgyvendinimą tik pagreitino lapkričio mėn. trasos pratęsimas iki Klipščių ir metų pradžioje eismo chaosą sukėlusi #žaliųjų rodyklių istorija.
 
Pratęsimas iki Klipščių išsprendė chaotiško “kiss and ride“ problemą ties Debesų stotele, tėveliams nebereikia ten vežti vaikų iš rajono pusės, nebeliko rytinio kelkraščių okupavimo ir vaikų kraustymo iš automobilių į autobusą. Dabar tai atliekama gerokai saugiau PC “Rimi“ aikštelėje. Kitas pasikeitimas, tiksliau teigiamas rūpestis, - pasididėjęs maršruto populiarumas ir piko metu perpildyti autobusai. Į šią problemą buvo sureaguota – perdarytas tvarkaraštis ir padažninti reisai piko metu.
 
Žaliųjų rodyklių išnykimas pastebimai sulėtino šio labai ilgą trasą turinčio,. maršruto autobusus. Taškas, iki kurio dabar trumpiname maršrutą,  buvo nustatytas įvertinus kelionių tendencijas. Gerokai dar iki karantino susitikę su bendruomenės atstovu pasiūlėme mainus – trumpiau važiuoti Taikos prospektu, bet užtat dažniau iš/į Tauralaukį. Buvome sutarę net datą – balandžio 14 d.!
 
Deja, karantino laikotarpiu keleivių skaičius sumažėjo trimis ketvirčiais, todėl esame  priversti startuoti su apkarpytu tvarkaraščiu, kuris bus pakeistas priminiu planu kai baigsis suvaržymai, ir tada pažadėti mainai taps lygiaverčiais. 
 
Nuo gegužės ketvirtosios maršrutu “Klipščiai – Arena” (žr. pridedamą schemą) kasdien bus atliekama 100 reisų.
 
Prašome palaukti
Komentarai (3)
Jevgenij
IP: 86.100.79.95
Sveiki, 14 maršrutas vienintelis kuris veždavo į Tauralaukį. Dabar jo nebeliko. Vienas iš prastesniu pakeitimu, kuris pablogino susisiekimą miesto gyventojams. Dabar gi reiso esmė - atvežti kaimo gyventojus iki Akropolio. Tikėkimės, kad po karantino viską gražinsite kaip buvo. Važiavimas su persėdimu ne variantas.

Maršrutas buvo, yra ir liko, deja dėl karantino ir jo galimų pasekmių, nepavyko padaryti gerokai dažniau, kaip buvo planuota. Apsisukimo taškas pasirinktas pagal patogumą apsisukti ir stovėti per pertraukas (mieste neturime daug patogių ir saugių variantų), o ne pagal prekybos centro pavadinimą. Gal neverta klijuoti etiketes keleiviams?

As
IP: 78.57.238.16
Pirkom namą miste kam važineti viešuoju transportu, o dabar gaunasi su persedimais reikia važiuoti. Tam nad rajone mgyventi būtų patogiau.

Autobuso maršrutas kaip buvo taip ir liko, po karantino pasekmių, dažniau nei anksčiau buvo. Prasidėjusi Pajūrio g. rekonstrukcija koreguos trasą dėl eismo apribojimų, bet tikimės, jog rudenį ir stotelės bus patogesnės, ir saugesnės nei yra dabar. Kasdien važiuojant, terminuotas (1/3/7 dienų, mėnesio ar ilgalaikis) bilietas kelionės kainą atpigina ir suteikia daugiau galimybių, todėl persėdimas nėra blogybė.      

Birute
IP: 88.216.78.40
Darote patogiau rajono gyventojams, o miesto gyventojams tai tampa nepatogumu. Taikotės prie rajono gyventojų poreikių - pratesėte maršrutą iki Klipščių, o miesto gyventojams - trumpinama trasa. Pvz. aš gyvenu Tauralaukyje, tenka važiuoti pas mamą, kuri yra sena ir gyvena viena (aš mašinos neturiu), ji gyvena prie Klaipėdos miesto poliklinikos. Tai pagal naują Jūsų sistemą man teks važiuoti 2 autobusais - "laaabai patogu". Vairuotojams žinoma, kad gaunasi ilgas maršrutas, bet nemanau, kad dėl to turėtų kentėti miesto gyventojai. Su tokiom akcijom/atrakcijom Jūs skatinate labiau pagalvoti apie mašinos isigyjimą, o ne naudojimąsi viešuoju transportu, nes toks keliavimas tiesiog nepatogus (su keliais persėdimaisnes, nes važiuoti tenka ne su tuščiais maišais).

Neskirstome mes keleivių pagal savivaldybes, 14M autobuso galinė stotelė ir apsisukimas tikrai buvo tik “iš bėdos“, pasiūlymas pradėti maršrutą saugiau iš pc Rimi aikštelės buvo savalaikis.  Po trasos nutrumpinimo autobusai dažniau važiuos iš  / į Tauralaukį, 70 proc. kelionių atliekama su terminuotu bilietu, su kuriuo persėdimas papildomai nekainuoja, atvirkščiai mažina kelionių savikainą. Iki Arenos važioja 75-80 proc. visų keleivių iš Tauralaukio.