Atsiskaitymo bankine kortele naujienos

2023-06-09

 Birželio 8 dieną bekontakte bankine kortele jau buvo galima atsiskaityti 142 miesto autobusuose ir maršrutiniuose taksi. Po kelių dienų tokie bus visi miesto autobusai.

Iki šiol bankinėmis kortelėmis mūsų sistemoje atsiskaityta daugiau kaip 2 tūkstančius kartų, unikalių kortelių skaičius artėja prie pusantro tūkstančio (kai kurie keleiviai taip atsiskaitė daugiau nei vieną kartą). Primename, kad nuskaitomas pilnos kainos bilietas, kaina tokia pat kaip perkant popierinį bilietą pas vairuotoją.

Trumpa naudojimosi instrukcija yra mūsų mokomajame filmuke, prašome pasižiūrėti https://www.youtube.com/watch?v=A_V-bZxtTs0&ab_channel=Klaip%C4%97dosKeleivinisTransportas 

Jau sukaupta kukli kelionių bankinėmis kortelėmis statistika leido pastebėti, jog maždaug 1 iš dvidešimties bandymų buvo nesėkmingas. Taip nutiko arba dėl filmuke parodytų priežasčių, arba todėl, kad arba kortelė neturėjo aktyvuoto bekontakčio režimo, arba nebuvo aktyvuotas leidimas atsiskaityti internetu/saugus atsiskaitymas. Tuos nustatymus tinkamai pasikoregavęs keleivis atsiskaito be problemų. Labai detaliai aprašę naująją paslaugą esame savo puslapyje https://www.klaipedatransport.lt/lt/banko-korteles-naudojimas-viesajame-transporte-121 ,

 

Pakartojame dar kartą ten aprašytus veikimo principus ir galimas sutrikimų priežastis:

 

Atsiskaitysite, jeigu:

 

1. Žymėsite vieną kortelę;

2. Ištrauksite iš piniginės, jei joje yra kelios kortelės;

3. Kortelė turi aktyvuotą bekontaktį režimą;

4. Aktyvuotas leidimas atsiskaityti internetu / saugus atsiskaitymas.

Ką daryti, jei skaitytuvas rašo „Netinkama kortelė“?


Taip atsitinka, jei banko kortelės sąskaitoje nepakanka lėšų arba jei bankas dėl kokių nors priežasčių atsisako atlikti operaciją, pvz.:

  • kortelės turėtojas uždraudė naudotis banko kortelės bekontakte sąsaja ar atlikti elektroninės prekybos operacijas / neleidžiamas atsiskaitymas internetu;
  • operacija viršija dienos ar mėnesio limitą;
  • bankas reikalauja įvesti PIN kodą.

Tuomet kortelė patenka į vadinamąjį į „juodąjį sąrašą“ ir viešajame transporte ja bilieto nusipirkti nepavyks.  Norėdami išbraukti kortelę iš „juodojo sąrašo“, įsitikinkite, kad su kortele susietoje sąskaitoje yra pakankamai pinigų, kad su kortele galima apsipirkti (yra pakankamas limitas, leidžiami bekontakčiai mokėjimai, suteiktas leidimas e.prekybos operacijoms ir pan.).

Tada susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba adresu [email protected]. ir paprašykite pašalinti kortelę iš „juodojo sąrašo“. Klientų aptarnavimo tarnyba atliks kortelės operaciją skolai panaikinti, ir jei ji bus sėkminga, kortelė vėl bus aktyvuota naudoti bilietų sistemoje.

 

 

 

 

 

Prašome palaukti
Komentarai (0)