Į EISMĄ PASIŽIŪRĖKIME IŠ AUKŠTO

Bepilote skraidykle filmavome rytinį eismą Liepojos pl./Herkaus Manto g., maloniai siūlome ir jums pasižiūrėti, kokios eismo sąlygos ten yra rytinio piko metu. Šiuo atveju mums rūpėjo, kodėl rugsėjo mėnesį buvo tokie dideli  8E, 3, 5, 9, 14, 17 autobusų nukrypimai nuo grafiko. Dabar, nusistovėjus eismo sąlygoms, turime objektyvius duomenis, kiek ir kur reikia koreguoti tvarkaraščius.

Kiekvienų metų rugsėjį lengvųjų automobilių srautas, lyginant su vasara, ženkliai išauga. Vairuotojai po komfortiško vasaros sezono iš naujo bando atrasti optimaliausias trasas, susiplanuoti kelionės laiką kur kas intensyvesniame eisme. Tas adaptacijos laikotarpis užtrunka keletą savaičių, o šiais metais net ilgiau, iki spalio. Filmuota jau dabar, taigi galime manyti, jog matomos eismo sąlygos ir spūsčių lygis bus stabilus ilgam. Bent iki tol, kol kelininkus užklups žiema.

Nenutrūkstančios atvykstančių lengvųjų automobilių kolonos kelia ir klausimą: o kur mieste visi šie atvažiavę automobiliai stovės per visą darbo dieną? Ar užteks jiems vietos nelipant ant žolyno, šaligatvio, ar klaipėdiečiai tikrai yra patenkinti automobiliais užkimštu miesto centru?

Filmuotasis vaizdas mums jokių netikėtų naujienų nepateikė: mes žinome bendrąsias eismo sąlygas pagal savo autobusų GPS duomenis, galime stebėti tiek tikrojo laiko, tiek istorines eismo aplinkybes pagal autobusų pozicionavimą trasoje. Tačiau filmavimas mums leidžia detaliau, konkretizuojant pagal sankryžas, įvertinti esamus eismo reguliavimo sprendinius ir jų įtaką viešojo transporto kursavimui, įvertinti lengvųjų automobilių vairuotojų pagarbos „A“ juostai lygį. O tada jau iš naujo gludinti autobusų tvarkaraščius, kad nustatytasis ir faktinis atvykimo laikas sutaptų.

Prašome palaukti
Komentarai (0)