Istoriniams maršrutams – nauja kokybė

2020-02-14

 

Nuo kovo 1 dienos dalyje privežamųjų maršrutų pradės kursuoti naujos, geriausią dabartinį
Klaipėdos kokybės standartą atitinkančios transporto priemonės. Pasibaigus senajai sutarčiai su
vežėjais, naujame konkurse kokybės kartelė buvo užkelta gerokai aukščiau. Konkurse nugalėjo ir
keleivius veš UAB “Klaipėdos autobusų parkas”.
7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20, 29 maršrutuose kursuos naujos standartinėmis miesto spalvomis
dažytos žemagrindės transporto priemonės, yra aikštelė vežimėliui. Salone yra vaizdo kameros,
kondicionierius, įrengtas wifi ryšys.
Ta proga verta prisiminti šių maršrutų istoriją, nes kaip tik nuo jų prasidėjo ir maršrutinių taksi
integracija, ir bendros regioninės Klaipėdos viešojo transporto sistemos kūrimas.
Iki 2012-ųjų mieste buvo maršrutinių taksi perteklius, o naujakurių gyvenvietės priemiestyje
viešojo transporto paslaugos iš viso neturėjo. Vykdydami miesto Strateginį planą, sudarėme
maksimaliai palankias sąlygas buvusiems maršrutinių taksi vežėjams pereiti į priemiestinių
maršrutų aptarnavimą.
Laikas parodė, kad tas sprendimas buvo pagrįstas ir tvarus.
2012-ųjų metų mūsų įstaigos ataskaitoje su pasididžiavimu rašėme: “2012-09-03 buvo atidaryti 8
nauji mažos talpos transporto priemonėmis (buvę maršrutiniai taksi) aptarnaujami viešojo
transporto maršrutai (…), bendras įstaigos organizuojamų maršrutų tinklas išaugo iki 36
maršrutų, bendras maršrutų ilgis išaugo iki 758 km (2011 metais buvo 544,3 km).”
Šiandien mūsų maršrutų trasų ilgis perkopė 1 000 kilometrų.
Tačiau savo vietos sistemoje per eilę metų taip ir nesurado 2B maršrutas. Nuo kovo 2 dienos
nutraukiame jo kursavimą.
Šio tik darbo dienomis kursuojančio mažos talpos autobuso populiarumas tolydžio mažėjo.
Esami vienas – du pakankamai apkrauti reisai nebepateisina reguliaraus maršruto išlaikymo.
Tiems negausiems Debreceno gatvės, Šilutės plento keleiviams, kuriems buvo patogi ši jungtis
su Žvejybos uostu, siūlome alternatyvas su persėdimu (žr. pridėtą schemą).
Primename, jog patogiausia planuoti kelionę yra su  https://m.stops.lt/klaipeda/  
įrankiu / Trafi  https://www.trafi.com/lt/klaipeda  arba Google maps 

Pasiekiamumas panaikinus 2B maršrutą

Prašome palaukti
Komentarai (2)
Tik bevertis pastebėjimas
IP: 84.46.243.93
Sekantis žingsnis turėtų būti 2A maršruto panaikinimas. Ne, ne dėl per mažo kelionės vidurkio, kaip gali susišviesti jūsų galvose. Atvirkščiai - dėl per didelio užpildymo ir nedraugiškumo riboto judėjimo keleiviams. Laikas paleisti normalų autobusą. Kaip? 5B pratęsti iki Sportininkų ir sudaryti tvarkaraštį visos dienos kursavimui, ne tik rytais ir vakarais. Matau, sekanti jūsų mintis - brangu, nerentabilu. Ok. 11 nuo Lėbartų trumpinkite iki Naikupės st. (važiavimas Taikos pr. bereikalingas, kai yra begalės persėdimų variantų) ir nukreipkite Vingio gatve. Taip pat verta pagalvoti apie mažesnes transporto priemones. Atitinkamai, 28 ištiesinti per Šilutės pl., kad sumažėtų rida ir kelionės laikas. Kuo greitesnė kelionė į priemiestį - tuo maršrutas patrauklesnis keleiviams (juk 28 visų pirma privežamasis, o ne miesto maršrutas, ar ne?). Sėkmės.

Ačiū už pasiūlymus. 5B variantus svarstėme, pradžiai piko metu, 11 trasa, ties Senuoju turgumi, priklausys nuo žiedo ateities, 28 maršruto korekcijos jau nuo 2020-04-01.

L
IP: 86.100.133.130
Sveiki,del 2B marsruto gaila,kad nutraukiamas susisiekimas su zvejybos uostu,tuoj greitai isvis nieko neliks,kad daugiau pinigu isleistum ant talonu su persidejimais.

Susisiekimas su žvejybos uosto rajonu nėra nutraukiamas, paruošėme schemą su esamais variantais kaip ir kuriais maršrutais galima pasiekti norimas vietas. 3,7 kelionės vidurkis 1 reise, 20 vietų transporto priemonėje tikra reikalavo imtis priemonių.