Keičiasi viešojo transporto režimas (atnaujinta 03.17)

2020-03-15

Nuo antradienio, kovo 17 dienos, Klaipėdos mieste viešasis transportas darbą baigia 21 valandą.

Siekiant apriboti kontaktus, nuo antradienio popierinių bilietų autobusų vairuotojai nebepardavinėja. Lygiai taip bilietų nebeparduoda ir maršrutinių taksi vairuotojai.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ klientų aptarnavimo centras interesantų nebepriima, jo darbas keliasi į elektroninę erdvę.

Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.

Paslaugos rūšis

  1. prieiga

Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas

https://bilietas.klaipedatransport.lt/

Kartiniai el bilietai (mobiliosios aplikacijos)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app

https://apps.apple.com/us/app/id1444758099

Parkavimo leidimai

https://pparking.klaipedatransport.lt/

 

Informacijos rūšis

Kontaktai

Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan.

dispecerine@klaipedatransport.lt

Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan.

bilietai@klaipedatransport.lt

Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan,

kontrole@klaipedatransport.lt

Parkavimo leidimai, abonementai ir pan,

leidimai@klaipedatransport.lt

Bendroji informacija

sekretoriatas@klaipedatransport.lt

8 800 12344

 

Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344; Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.

Atsiskaityti už momentinį automobilių stovėjimą prašome ne grynaisiais, o naudojantis mobiliosiomis programėlėmis arba bekontate banko kortele.

Nusižengėliams, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylu nagrinejimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.

Keleivio elgsenos taisyklės autobuso salone iš esmės tokios pačios kaip ir parduotuvėje ar vaistinėje: visais atvejais privalu laikytis ir atstumo vienas nuo kito, ir čiaudėjimo/kosėjimo etiketo. Esant vietos – atsisėskite. Bet kuriuo atveju, nuo pirmadienio salonuose yra kur kas erdviau: miesto gyvenimui perėjus į naują, mažesnio gyentojų judumo reikalaujantį režimą, dieną reisų nemažiname. Keleivių šiame etape sumažėjo trigubai, taigi tiek pat vienam jų tiek padaugėjo erdvės.

Miesto autobusų maršrutuose nuo 03.17. nustatome kitokį lipimo režimą. Nuo šiol keleiviai nebėra įleidžiami pro priekines duris. Įlipama ir išlipama pro kitas autobuso duris.

Keleiviams draudžiama sėsti į dvi artimiausias vairuotojui sėdynių eiles.

Keleiviams rekomenduojame nesibūriuojant tolygiai išsiskirstyti salone, važiuoti atsisėdus.

Išlipantiems įlipantieji padaro stotelėje vietos palikti autobusą, o įilipa po vieną, nesigrūsdami.

Vairuotojams suteikiama teisė, keleivių skaičiui viršijus sėdimų vietų skaičių, neįlaipinti stotelėje naujų keleivių.

Esame pasaulio viešojo transporto bendruomenės dalis. Stebime ir analizuojame kolegų praktiką dorojantis su pandemija ir geriausius jų sprendimus taikome nedelsdami.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ l.e.d.p. Andrius Samuilovas

Prašome palaukti
Komentarai (2)
Jolanta
IP: 78.62.144.38
SVEIKI. AS SU PRASYMU : VAIRUOTOJAI, NESILDYKITE AUTOBUSU ! DABAR VYKSTA DEZINFEKAVIMAS + SILUMA,DAR KAS PRISIRUKES= KRISK IS KOJU VIETOJ. AUTOBUSE SUKAISTAM ,ISLIPUS VEJAS PERPUCIA IR POTO SERGAM...SAUGOKIME VIENI KITUS. KAS BE NUTIKTU BUKIME ZMONEMIS.

Ačiū už siūlymą, perduota.

Mindaugss
IP: 90.131.32.208
Sveiki o laip bus su pravaziavimai elektroniniais,kai bus naujas menuo?kaip reikes pasipildyt

Spaudos kioskai, Narvesen, Rimi ir Maximos kasos, jei nebus priimtas sprendimas jas uždaryti.

Internetu www.bilietas.klaipedatransport.lt arba programėle e ticket Klaipeda