Klaipėdos viešojo transporto El. piniginė - Kaip tai veikia?

2018-11-16

Prašome palaukti
Komentarai (3)
Ona
IP: 86.100.149.199
Ką gali reikšti, jei Klaipėdos miesto autobuse priglaudžiant KKT kortelę-el. bilietą, prie elektroninio komposterio, el. komposteris net nereaguoja į šį bilietą? [neparodo nei raudonos įspėjančios juostelės, nei pranešimo ekranėlyje]. Gal tai - toks jūsų tylusis įspėjimas apie kortelės galiojimo pabaigą ar gal įspėjimas apie pačios kortelės - bilieto gedimą? Tokį dalyką patyriau per 2 paskutines dienas net 3 ar 4 miesto autobusuose.

Panašu, kad kortelės gedimas (gamyklinis brokas, įlaužimas, sulenkimas ir pan). Atvykite į Klientų aptarnavimo centrą, Daukanto 13A. Čią kortelę patikrins ir esant poreikiui galiojantį bilietą/pinigų likutį perkels į naują kortelę.

Marija Kvindt
IP: 78.61.189.72
Laba diena, o kada galima bus turėti elektroninis mėnesinius bilietus telefone?

Marijai…artimiausias kitų metų atnaujinimas turėtų būti mokėjimas už kelionę glaudžiant bekontaktę banko kortelę. “Sukišti“ terminuotus bilietus į telefono aplikaciją neplanavome ir neplanuojame.

Marius
IP: 78.60.175.47
O kada galima bus atsiskaityti II ar III zonos autobusuose vienkartiniais el. bilietais, dabar kai jau yra e-piniginė? Ar vis dar reikia pirkti "senoviniais" būdais iš vairuotojo popierinį kartinį bilietą?

Mariui…planuojame iki Kalėdų paleisti ir šią paslaugą.