Sabiedriskais – reiškia „viešasis“

Lapkričio šeštąją su darbo vizitu mus aplankė Liepojos viešojo transporto agentūros (Liepajas sabiedriskais transports) specialistai. Juos domino naujojo mūsų e.bilieto architektūra ir įdiegimo eiga.

„Klaipėdos keleivinis transportas“ palaiko ilgamečius kolegiškus santykius su liepojiškiais. Pati Liepojos agentūra buvo įsteigta pagal Klaipėdos modelį.

Mus, savo ruožtu, domino Liepojos tramvajaus funkcionavimo bendroje viešojo transporto sistemoje ypatybės. Žinia, Klaipėdoje jau antrą dešimtmetį svarstoma modernaus tramvajaus nutiesimo galimybė.

Liepojoje bendroje viešojo transporto sistemoje dirba 1 tramvajaus, 25 autobusų ir 3 maršrutinių taksi maršrutai. Vienos kelionės kaina tiek autobusu, tiek tramvajumi - 70 centų.

Prašome palaukti
Komentarai (3)
Lietuvis
IP: 91.233.177.80
Kalba eina apie tai, kad jūs nuimate vakarinius 5,8,9,14 autobusų reisus. O Liepojoje pagrindiniai važiuoja sau laisvai. Ir niekas net minties jų numarinti neturi.

Lietuviui…pas mus pagrindinis kriterijus, ar šių reisų reikia keleiviams, jeigu važiuojančių iš viso nėra arba jų labai mažai ir jie turi alternatyvą. Tai kam švaistyti keleivių lėšas. Beje įdomumo dėlei, kurį 14-to reisą nuėmėme?

Lietuvis
IP: 91.233.177.19
Gal padiskutavote ir apie tai, kaip Liepojoje sugeba pagrindiniai maršrutai važiuoti po 22 val. (iki 23:20-23:40 iš pradinių stotelių), o Klaipėdoje štai nuimami ir keleiviai paliekami likimo valiai?

Lietuviui…Taip, miestas už tai sumoka. Jeigu pas mus bus toks sprendimas, tai mes irgi galime ne tik šiltuoju periodu penktadienį ir šeštadienį, bet ir visus metus kasdien visą naktį važiuoti.