„Stop“ – atsisveikinimas ir padėka už kelionę

Prieš keletą metų Klaipėdos autobusų parkas savo iniciatyva ėmė pratinti norinčius išlipti stotelėje keleivius spausti „stop“ mygtuką.

Mūsų sutartyse su vežėjais ar miesto tarybos nustatytose keleivių vežimo taisyklėse toks vairuotojo informavimo būdas apie keleivio norą išlipti nėra aprašytas. Tačiau mes irgi manome, jog tokia keleivio/vairuotojo sąveika yra racionali, gerinanti važiavimo režimo sklandumą, didinanti kelionės komfortą.

Prie „stop“ mygtuko jau priprato maršrutinių taksi keleiviai: mygtukai visuose maršrutiniuose taksi veikia nuo balandžio mėnesio ir keleiviui išlipant nebėra būtina skardentis salone.

Siekdami populiarinti „stop“ mygtukų naudojimą ir standartizuoti informacinius ženklus, pagaminome ir išdalinome visiems vežėjams vienodus lipdukus, lipinamus prie veikiančių „stop“ mygtukų. Prie veikiančių – todėl, kad nenaujuose autobusuose ne kiekvienas mygtukas yra veikiantis.

Iš anksto paspaudę išlipimo mygtuką padėsite vairuotojui sklandžiau važiuoti, geriau laikytis grafiko. Tai tarsi atsisveikinimo ir padėkos už kelionę vairuotojui ženklas: „Ačiū už malonią kelionę ir iki kitų susitikimų!”

stop_foto

Prašome palaukti
Komentarai (4)
Daiva
IP: 83.171.17.100
Laba diena, Dažniausiai važiuoju 10 autobusu, dauguma vairuotojų yra vyresnio amžiaus, jie labai nemandagūs. Tas mygtukas yra puiki proga aprėkti keleivius, patikėkit, tai vyksta labai dažnai. Važiavom normaliai ir be mygtukų, įspūdis toks, kad neturim ką veikt, tai ir prisigalvojam visko. Nematau naudos, tik sumaištį. Gyvenam vien draudimais ir niekam nereikalingom taisyklėm.

Daivai…tokią taisyklę turi tikrai ne vienas Europos ir ne tik miestas su efektyviausiom viešojo transporto sistemom.

Antanas
IP: 84.15.190.9
Tenka naudotis viešuoju transportu ne tik Lietuvoje, bet ir Belgijoje. Mano manymu, kad stop mygtukas yra sukurtas tam, kad vairuotojas galėtų vairuoti ir visą dėmesį skirti vairavimui, stebėti eismą. Keleivis paspaudęs mygtuką informuoja vairuotoją, kad jis stotelėje nori išlipti, tada vairuotojas važiuoja į stotelę ir autobuso durys yra atidaromos ar pačios atsidaro, keleiviams išlipus durys užsidaro. Belgijoje, Antwerpen, turi nuspausti netik stop mygtuką, bet po to ir kitą mygtuką kur durys atidaro, beje ten autobusas sustoja stotelėje, jei keleivis laukiantis stotelėje autobuso, pakelia ranką, arba kai yra nuspaudžiamas mygtukas stop. Ir mano manymu vairuotojas neturi dairytis į salono veidrodį ir stebėti ar nori koks keleivis išlipti ar ne, nes vairuotojas turi vežti, mus, keleivius saugiai ir skirti visą dėmesį į vairavimą. O kas bus kai šalčiai bus ir pūstys, o vairuotojas sustos kiekvienoje stotelėje ir atidarinės durys kiekvienoje stotelėje, tada mes, keleiviai, labai šauniai pašalsyme, vien per tokias "ponias" kurios tingi paspausti mygtuką, ir žurnalistai galės rašyti kokie šalti autobusai yra. Aš spaudžiu mygtuką kiekvieną kartą kai tik noriu išlipti ir jokių problemų nėrą buvę.