Tradicinių studentų lenktynių Dienai be automobilio pažymėti

Rezultatai

Autobusu Davidas Martirosian atvažiavo 08:05. (užtruko 00:21:59.)

Dviračiu Saulė Medelytė atmynė 08:06. (00:22:11.)

Elektromobiliu Vidmantas Žiogas (KKT) atvažiavo 08:07. (00:23:19.)

Maršrutiniu taksi Vladislav Račkovskij atvažiavo 08:08. (00:24:27.)

Automobiliu Vaiva Makarauskaitė atvažiavo 08:09. (00:25:53.)

Eligijus Toleikis atbėgo 08:14. (00:31:11.)

 

VšĮ “Klaipėdos keleivinis transportas” komentaras

Lyginant su praėjusiais metais, beveik visų lenktynių dalyvių rezultatai pagerėjo. Tai gali būti paaiškinama itin sudėtingomis pernykštėmis eismo sąlygomis dėl oro ir netikėto kelio remonto Šilutės plente, dėl kurio dalis asmeninių automobilių vairuotojų iš ten pervažiavo į Taikos prospektą, sudarydami spūstis ir jame.

Ekspreso autobusas po ilgos pertraukos susigrąžino pirmąją vietą lenktynėse. Tai siejame su didesne šiemete lengvųjų vairuotojų pagarba “A” juostai, dėl kurios autobusas galėjo išlaikyti nustatytą maršrutinį greitį.

Pirmąjį kartą šiemet lenktynėse dalyvavo ir maršrutinio taksi keleivis. Jo kelionės trukmė patvirtino mūsų stebimą taisyklę: piko metu maršrutinis taksi, toje atkarpoje stojantis dažniau nei ekspreso autobusas, turi tik komforto, o ne greičio pranašumą prieš ekspresą. Kitais kelionių laikais būtų išryškėjęs maršrutinio taksi greičio pranašumas.

Stabiliai aukštas dviratininkės rezultatas (studentė lenktynėse dalyvavo antrą kartą) pasiektas nepaisant to, kad trasoje kaip įprastai teko keletoje vietų dviratį laiptais tiesiog pernešti. Taigi dviračių trasos infrastruktrą lenktynių atkarpoje dar yra kur tobulinti.

Po metų pertraukos į trasą grįžo bėgikas ir – finišavo šauniu greičiu. Sveikiname Eligijų!

Klaipėdos keleivinis transportas dėkoja savo nuoširdiems draugams – Klaipėdos universiteto studentų sąjungai už džiugią lenktynių nuotaiką ir reikšmingus rezultatus. Rimtame moksle neretai naudojami įvairūs tarsi nerimti rodikliai ir reitingai – galime priminti kad ir ekonomikos moksle taikomą “bigmako indeksą”. Mūsų ir studentų organizuojamos lenktynės – toks pat rimtas judumo sąlygų mieste įvertinimas, nors ir pateikiamas lengva ir šventiška forma.

  

Prašome palaukti
Komentarai (2)
Tolvinas
IP: 90.131.39.107
KKT... aš ne apie rytinį, o apie vakarinį piką

Tolvinui…vakariniai pikai neturi tokios aiškios keleivių koncentracijos, kai didelius keleivių srautus vienu metu 8 ar 9-ai valndoms reikia atvežti į darbus. Dėl to ekspresai autobusai važinėja gerokai tuštesni nei rytinio piko metu. Todėl matome, kad palikti 8e kartu su maršrutiniais taksi talpos autobusais, puikiai tenkina popietinės ekspreso paslaugos poreikį.

Tolvinas
IP: 213.159.38.33
Jeigu patys suprantate kad ekspresiniai autobusai piko metu turi pranašumą prieš mikroautobusus, tai kodėl juos vistiek naikinate ?

Tolvinui…o ką rytinio piko metu panaikinome?