Trumpiname Klientų aptarnavimo centro darbo laiką

2022-09-29

Pakilusios elektros, kitų energetinių resursų kainos verčia taupyti ir mus. Be to šio mėnesio  statistika rodo, jog po 17:00 kasdien turėjome vos 1-2 klientus. Todėl Klientų aptarnavimo centro darbo laiką trumpiname viena valanda ir nuo pirmadienio, spalio 3 dienos, Klientų aptarnavimo centras bus atidarytas darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00.

            Kontaktuoti ir tvarkyti rūpimas problemas, nesant galimybės ateiti  sutrumpintu darbo laiku, kviečiame nuotoliniu būdu. Turime įdiegę instrumentus internetu teikti kiekvieną standartinę paslaugą. Pasirinkite, prašome, iš pridėto sąrašo Jums rūpimą, ir išbandykite, jeigu iki šiol dar nesinaudojote. Mūsų nuomone, siūlomų instrumentų sąsaja yra intuityvi, nereikalaujanti didelių pastangų. Tačiau jeigu naudojantis jais kiltų problemų – skambinkite arba rašykite, tie kontaktai taip pat pridėti.

Rekomenduojame pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus nuotoliniu būdu žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.

 

Paslaugos rūšis

El. prieiga

Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas

https://bilietas.klaipedatransport.lt/

Kartiniai el. bilietai (mobilioji aplikacija e.Ticket Klaipėda)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app

https://apps.apple.com/us/app/id1444758099

Parkavimo leidimai

https://pparking.klaipedatransport.lt/

 

Informacijos rūšis

Kontaktai

Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan.

[email protected]

Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan.

[email protected]

Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan.

[email protected]

Parkavimo leidimai, abonementai ir pan.

[email protected]

Bendroji informacija

[email protected]

8 800 12344

 

Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344.

Prašome palaukti
Komentarai (0)