Darbas keliasi į virtualią erdvę
Informuojame, kad nuo 2020-11-03, karantino laikotarpiu, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu
Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.--
Paslaugos rūšis
prieiga
Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas
https://bilietas.klaipedatransport.lt/
Kartiniai el. bilietai (mobiliosios aplikacijos)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app
https://apps.apple.com/us/app/id1444758099
Parkavimo leidimai
https://pparking.klaipedatransport.lt/
Informacijos rūšis
Kontaktai
Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan.
dispecerine@klaipedatransport.lt
Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan.
bilietas@klaipedatransport.lt
Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan.
kontrole@klaipedatransport.lt
Parkavimo leidimai, abonementai ir pan.
leidimai@klaipedatransport.lt
Bendroji informacija
sekretoriatas@klaipedatransport.lt
8 800 12344
Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344. Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.
Asmenims, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylų nagrinėjimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.