Lankytojų atsiliepimai
Gabijai…sudėtinga planuoti, kiek kamščiuose įstrigs autobusai dėl dabartiniu metu vykstančio kelio Šilutė-Klaipėda remonto. Darbai vyskta sparčiai, situacija, kasdien vis kitokia, todėl nukrypimus dar analizuojame ir planuojame keisti nuo balandžio 2 d.
Emilijai…gal galėtumėte patikslinti, apie kurį laiką/us, stotelę ir kryptį kalbate.
Aušrai…Programėlės instrukcijoje aiškiai yra parašyta, kad tokius klausimus reikia išsiaiškinti prieš įlipant į autobusą. Tam nurodytas ir atitinkamas telefonas. Vairuotojui vietoje, nematant paskyros ir galiojančių produktų sudėtinga greitai ir kvalifkuotai atsakytį į klausimus, kodėl kažkas neveikia ir ar tai paskyros, ar įrenginio problema. O dėl bendravimo tono, tai kaip pats pradedi pakeltu tonu bendrauti tai ir atsakančiojo tonas automatiškai pagarsėja. Tiesiog kitą kartą turėkite galiojantį elektroninį ar kitą bilietą ir nekaltinkite vairuotojo, kad jo neturint jis paprašė jį, kaip ir reikalauja taisyklės, įsigyti.
Aušrai... Peržiūrėjome mes įrašą ir galime konstatuoti, kad vairuotojas jus išgelbėjo nuo vartojant jūsų terminus “viešo pažeminimo”, nes jeigu sekančioje stotelėje būtų įlipusi kontrolė, tai būtų tekę ir visiems keleiviams matant išlipti iš autobuso į kontrolės transporto priemonę, ir dar baudą keliasdešimt kartų didesnę sumokėti nei kainavo bilietas pas vairuotoją. Dėl įžūlaus elgesio, tai iš šono žiūrint kitaip atrodo. Programėlės instrukcijoje aiškiai parašyta, kad norint naudotis terminuotais bilietais ar elektroniais pinigais būtina turėti ir glausti prie komposterio fizinę kortelę. O telefonu galima atsiskaityti tik Qr bilietais.
Pavel…ačiū už pastabas. Paprašysime vežėjų, kad per pietus neužstatytų sustojimo.
Kristinai…gal galite patikslinti maršrutą ir laiką?
Klientui…vežėjas UAB “Kautra” gaus baudą už neprofesionalų vairuotojo darbą. Tokios situacijos mūsų sutartyje yra aiškiai aprašytos. Atsiprašome dėl nepatogumų.
Daliai…kada mokėti sprendžiame tikrai ne mes. Tai yra Klaipėdos miesto savivaldybės Tarybos kompetencija.
Tavo mamai…jeigu tai kovo 9 diena tai mūsų duomenimis “briedis” judėjo pagal tvarkaraštį, maršrutiniam taksi leistinos 2 min. paklaidos ribose
O …apgailestaujame dėl vairuotojo veiksmų. Jis per vėlai pamatė, kad norite įlipti su vaikiškais vežimėliais ir jau paspausto durų uždarymo mygtuko nespėjo atšaukti, nors tikrai stengėsi. Po to, matėme jau viskas vyko sklandžiai.
Jonui… apgailestaujame tačiau tąkart autobusas sugedo.
Matui…į Jūsų paklausimą mes jau atsakėme ir nebeturime ką pridurti.
Matui…kalba vyksta apie kojų su batais užsikėlimą ant keleivio sėdynės.
Matui…Keleivių vežimo Klaipėdos mieste taisyklės draudžia veiksmus, kurie ištepa sėdynės, bet vairuotojo leksika tikrai nepateisinama. Persiuntėme jūsų nusiskundimą šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Pajūrio autobusai”. Dėl priimtų sprendimų jums reiktų bendrauti su bendrove tiesiogiai.
Saliamonui…gal galėtumėte patikslinti datą ir stotelę, nes mes šiandien tokių nukrypimų nematome.
Matui…informacija apie pakeitimus ir galimus nukrypimus buvo tiek mūsų puslapyje, tiek švieslentėse. Taip pat papildoma informacija buvo pateikta stotelėse, kuriose keitėsi važiavimas. Apgailestaujame, tačiau tokiam trumpam laikui visų miesto popierinių tvarkaraščių pakeisti neturime galimybių.
Atsakydami į Jūsų paklausimą informuojame, kad autobusų salonuose, maršrutiniuose taksi, prie kiekvieno el. skaitytuvo yra pakabinti plakatai su vaizdine medžiaga, kaip žymėti
- Priglaudus turimą nežymėtą popierinį kartinį bilietą (su QR kodu ant nugarėlės) prie
- skaitytuvo apačioje esančio stiklinio ekrano ir skanuojant kodą, skaitytuvo viršutinėjedalyje turi užsidegti 4 žalios lemputės, pasigirsti vienas garsinis signalas ir komposterio ekrano viršutinėje eilutėje parodyti nuskaityto vienkartinio el. bilieto kainą. Kontrolieriai
nustatę, kad keleivis važiuoja su nepažymėtu bilietu, t. y. be bilieto, pagal galiojančią tvarką, bilietą pažymi ir surašo patikrinimo aktą.