Lankytojų atsiliepimai
Aleksandrai…na kažkaip paaiškinkite tai nepilnametei paauglei, kad susikėlus kojas su batais ant kitos sėdynės važiuoti tiek Klaipėdos, tiek Lietuvos viešuoju transportu negalima ir už tokį elgesį vairuotojas gali keleivį išlaipinti.
Dianai…ačiū už informaciją, pakontroliuosime daugiau šį vairuotoją.
Kautrai katrass…nuo 10.05 kai trumpinsime maršrutą iki Drevernos padarysime, kad atvžiuotų 7.36. Bus galima persėsti į 7.39 8-to ir 7.40 9-to maršruto autobusus. Ar taip tiks?
Austėjai…ačiū už informaciją, gaila, kad įrašo nebeliko. Bendrovę UAB “Pajūrio autobusai” įspėjome. Atsiprašome dėl nepatogumų.
Vyteniui…ačiū už informaciją. Šią situaciją dar aiškinamės, atsiprašome dėl nepatogumų.
Henrikui…sudėtinga ką nors atsakyti, kai nežinai nei kas, nei kur, nei kada. Per dieną apmokame daugiau nei 1500 užsakymų ir visokių transakcijų pasitaiko, dažniausiai dėl vidinių bankų taisyklių, bet nepavyksta užbaigti labai retai.
Linai…persiuntėme Jūsų nusiskundimą šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Klaipėdos paslaugos”. Atsiprašome už nepatogumus.
Ramonai…tai maršrutinis taksi. Kaip jam stotelėje žinoti, kad jūs laikiate būtent jo, o ne autobuso?
Ramonai…todėl, kad tai maršrutinis taksi ir jį reikia stabdyti ranka, o ne sėdėti stotelėje.
Keleivei…apgailestaujame, tačiau autobusas pateko į avariją. Išvažiavo naujasis UAB “Klaipėdos paslaugos” pirkinys - elektrinis IVECO autobusas ir buvo “pabučiuotas” sunkvežimio. Apmaudu.
Daivai…jau pakabinta
Agnei… šiais metais rugsėjo pradžioje Minijos gatvėje eismo situacija gerokai geresnė, negu ankstesniais metais. Per beveik 2 savaites tik keletas didesnių nukrypimų. Vienas iš jūsų minimu laiku, kai dėl transporto kamščių autobusas vėlavosi 12 min. Tikėsimės nesikartos, bet sekite autobuso važiavimą realiu laiku.
Lolitai…gal galėtumėte datą, laiką ir sustojimą patikslinti?
Elenai…ačiū už informaciją, įspėsime vairuotoją, kad važiuotų atidžiau.
Daivai…nelaukite tiek laiko jei kas “ant širdies” susikaupė ir iš karto rašykite, tada galėsime operatyviau ištirti ir greičiau reaguoti į konfliktines situacijas. Dabar gi pirmu atveju sumaišėte arba datą, arba laiką, nes šiuo laiku nieko panašaus nebuvo. Antru atveju, įlipote pro antras duris, nors Klaipėdoje į autobusus įlipama pro priekines duris ir ant vidutinių durų aiškiai nupiešta, kad jos skirtos tik neįgaliesiems ir tėvams su vežimėliais. Vairuotojas garsiai šūkteli “Atsiprašome su kava negalima, kavą palikite”, na tikrai nei apšaukė, nei liepė išlipti. Dėl trečio atvejo sunku kažką pakomentuoti, kai nėra tikslios informacijos ir jos patikrinti neįmanoma. Matome, kad su mažais vaikais nelengva, bet gerbkite ir laikykite Klaipėdos miesto taisyklių, kaip ir mes Vilniuje gerbiame, laikomės ir…neapkalbėkite vairuotojų, jų darbas tikrai nelengvas.
Teresei…peržiūrėjome mes kamerų duomenis jūsų minimais laikais. Iš tikrųjų 14.00 keleivių buvo daug ir jaunimui stovinčiam praėjimuose reikėjo pajudėti, tačiau visi norintys sutilpo ir 14.12 jau buvo gerokai erdviau, o 14.25 autobusas vežė jau tik sėdimose vietose. Kadangi didžioji dalis keleivių šiame autobuse yra moksleiviai, kurie juda didelėmis bangomis iš/į pamokas, tai pasitaiko, kad į kurį nors vieną autobusą keleivių prisigrūda, bet jau sekančiame būna gerokai erdviau. Grįžti į tauralaukį nėra didelių problemų, didesnis iššūkis kol kas yra suvaldyti rytinį piką.
Keleiviui kuodel…autobusas buvo sausakimšas
Laurynui…apgailestaujame, dėl vairuotojo veiksmų, nors pas mus aiškiai nustatyta, kad keleivius įlaipiname tik pro priekines duris ir ant antrų durų yra aiškiai nupiešta, kad pro ten lipa tik neįgalieji ir tėveliai su vaikiškais vežimėliais, tačiau, kad jūs judate prie priekinių durų vairuotojas tikrai turėjo matyti. Gaus bendrovė KTKB “Gintarinis vairas” baudą už tokį darbą.
Gitanai…nelabai matėsi mergaitė stotelėje, nes buvo paviljone, bet čia pasiteisinimas menkas. Pabendrausime rimtai su bendrove UAB “Ridvija” ir skirsime baudą, taip būti negali. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.