Lankytojų atsiliepimai
Danguolei…tikrai dviejų komposterių, važiuojant tokį ne trumpą atstumą, turėtų pakakti.
Elvyrai…peržiūrėjome įrašus, tačiau nieko panašaus neradome, gal dieną arba laiką sumaišėte?
Eli…šio maršruto pagrindinis tikslas aptarnauti Tauralaukį ir Mažąjį kaimelį , tad bet koks prailginimas būtų važiavimo šiuose rajonuose intervalo sąskaita, kas įvertinus autobuso dabartinį užpildymą vargu ar būtų priimtina daugeliui keleivių. Šiuo maršrutu važiuojančiu už senojo turgaus nėra daug.
Smiltei…apgailestaujame, tačiau čia vairuotojas visiškai pametė galvą - iš pradžių bandė važiuoti 21 maršrutu, paskui suprato, kad kažkas ne taip, bandė grįžti į 21A ir sukėlė visišką chaosą. Gaus maršrutą aptarnaujanti bendrovė UAB “Kautra” ir tuo metu dirbęs vairuotojas nuobaudą.
Ivetai Gineitytei…apgailestaujame dėl neprofesionalių vairuotojo veiksmų. Persiuntėme medžiagą maršrutą aptarnaujančiai bendrovei UAB “Klaipėdos paslaugos”. Bendrovė ir atitinkamai vairuotojas gaus baudą.
Violetai…sugedo bevažiuodama transporto priemonė, kol privažiavo iki galutinio sustojimo, kur buvo pakeista, vėlavosi jau 20 min. Atsiprašome dėl nepatogumų
Lijanai…atsakymo iš maršrutą aptarnaujančios bendrovės UAB “Klaipėdos paslaugos” dėl šios situacijos dar neturime, bet panašu, kad buvo autobuso gedimas, nes matome, kad tąkart dirbusi transporto priemonė buvo pakeista. Atsiprašome dėl nepatogumų.
Deimantei…vairuotojas gaus nuobaudą, tačiau nepamirškite, kad Klaipėdoje pro galines duris lipa tik neįgalieji ir tėvai su vežimėliais. Atsiprašome dėl nepatogumų.
RB…persiuntėme Jūsų nusiskundimą maršrutą aptarnaujančiam vežėjui KTKB “Gintarinis vairas”. Atprašome už nemalonų bendravimą.
Faustinai…yra daugybė būdų susimokėti už stovėjimą nuotoliniu būdu ir iš anksto, o darbuotojas tiesiog dirba savo darbą - prižiūri Klaipėdos miesto savivaldybės nustatytos tvarkos laikymąsi.
Rasai…perdavėme Jūsų nusiskundimą maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Klaipėdos paslaugos”, būtume labai dėkingi, jeigu paminėtumėte konkretesnius atvejus, kad mes taip pat galėtumėme skirti papildomos kontrolės tokiems atvejams. Apgailestaujame dėl nemalonių pojūčių.
Austėjai…autobusas privažiavo prie stotelės, pristabdė prie laukiančių keleivių, bet kadangi norinčių įlipti nebuvo, nuvažiavo toliau.
Gabijai…gal galite patikslinti, kada ir kurioje stotelėje?
Monikia…atsiprašome dėl vairuotojo neprofesionalumo. Perdavėme jūsų nusiskundimą nagrinėti šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Pajūrio autobusai”.
Evelinai…sudėtinga kažką pakomentuoti neišanalizavus konkrečios situacijos, tačiau visame civilizuotame pasaulyje, kur viešasis transportas yra efektyvi susisiekimo priemonė, jis važiuoja greitai, greitai pajuda iš vietos, bilietus reikia turėti pasiruošus prieš įlipant, o įlipus atsisėsti ar įsikibti į tam skirtas priemones. Beje Klaipėdos viešajame transporte jau daugiau ne 5 metai nebereikia nieko “išsimušti”.
Kamilei…pagal tvarkaraštį turėjo būti 20.20, o pravažiavo 20.19, t.y. leistinos paklaidos ribose. Stotelėje nieko nebuvo. Visada rekomenduojame į sustojimą atvykti bent porą minučių prieš teorinį tvarkaraštį.
Rūtai…atsiprašome, tačiau tąkart autobusas bevažiuodamas sugedo. Tačiau mūsų duomenimis per pastarąsias dvi svaites toks atvejis pirmą kartą.
Arnui…Apple Pay jau veikia, su Google pay tai pat po truptį juda į priekį, tačiau problemos dabartiniu metu yra bankų pusėje. Atsiprašome dėl nesklandumų, bet langas, kuriame rodomas pranešimas “Apdorojama“ taip pat yra banko pusėje, sistemai laukiant tinkamo atsakymo užbaigti užsakymą. Tačiau lėtai, pripažįstame, kad galėtų būti greičiau, panašių nesklandumų mažėja.
Sofijai…gal galite patiklsinti stotelę?