Lankytojų atsiliepimai

Gabija
IP: 90.131.32.195
Klaipeda
Sveiki, žinokit jau baisu. 11 autobusas į rimkų stotelę turi atvažiuoti 7:23, dabar 07:37 ir iki šiol jo nėra. Aš suprantu, kad yra didžiulės spūstys. Matau. Tačiau ar įmanoma paankstinti tvarkaraštį Lėbartuose? Nes jau tikrai nebeįmanomą. Kiekvieną rytą tas pats. Tenka vėluoti į darbus ir į mokyklas.

Gabijai…sudėtinga planuoti, kiek kamščiuose įstrigs autobusai dėl dabartiniu metu vykstančio kelio Šilutė-Klaipėda remonto. Darbai vyskta sparčiai, situacija, kasdien vis kitokia, todėl nukrypimus dar analizuojame ir planuojame keisti nuo balandžio 2 d.

 

Emilija
IP: 84.15.182.63
Manau vairuotojai galėtu labiau būti atsakingesni už savo grafiką, jei ateini laiku autobusas atvažiuoja po 10min ty. grafiko sekančiu laiku. Arba nuvažiuoja anksčiau nei reikia. Suprantu darbas gal nėra lengvas, bet už tai reikia būti atsakingam:)

Emilijai…gal galėtumėte patikslinti, apie kurį laiką/us, stotelę ir kryptį kalbate.

Aušra
IP: 85.232.128.73
Klaipėda
Na jūsų komentaras tikrai labai “profesionalus”. Spėlionės kas būtų jeigu būtų problemos nesisprendžia.. Faktas buvo koks buvo, bet kaip suprantu toks elgesys yra priimtinas ir vairuotojai gali bendrauti pakeltu tonu, atiduoti grąžą kada nori, pašiepti klientus.. tikriausiai apie etikos kodeksą nelabai teko ką girdėti.. Tad bendravimo įgūdžių lavinimas tikrai nepakenktų..

Aušrai…Programėlės instrukcijoje aiškiai yra parašyta, kad tokius klausimus reikia išsiaiškinti prieš įlipant į autobusą. Tam nurodytas ir atitinkamas telefonas. Vairuotojui vietoje, nematant paskyros ir galiojančių produktų sudėtinga greitai ir kvalifkuotai atsakytį į klausimus, kodėl kažkas neveikia ir ar tai paskyros, ar įrenginio problema. O dėl bendravimo tono, tai kaip pats pradedi pakeltu tonu bendrauti tai ir atsakančiojo tonas automatiškai pagarsėja. Tiesiog kitą kartą turėkite galiojantį elektroninį ar kitą bilietą ir nekaltinkite vairuotojo, kad jo neturint jis paprašė jį, kaip ir reikalauja taisyklės, įsigyti.

 

Aušra
IP: 85.232.128.73
Klaipėda
Noriu pranešti apie vieno iš 10 autobuso vairuotojo neadekvatų elgesį. Trumpai apie esmę, rankinėje ieškojau fizinės kortelės, jos neradus bandžiau skanuoti elektroninę, tačiau nežinojau kaip tai daroma (per ta laiką nebuvome nuvažiavę dar iki sekančios stoteles tad laikas tikrai buvo labai trumpas) vairuotojas ėmė šaukti kad neva aš neturiu pinigu, lipčiau lauk, paprašius parodyti kaip skanuoti elektroninę, teigė kad neprivalo man nieko rodyti ir arba perku bilietą arba lipu lauk.. žinoma aš nusipirkau, o vairuotojas toliau įžeidinėjo, neva norejau važiuoti nemokamai, esu vagilė.. padavus pinigus bilietui įsigyti vairuotojas neleido pasiimti grąžos kol bilietas nebus pažymėtas.. keleiviai matę situaciją, komentavo jog šis vairuotojas labai dažnai elgiasi neetiškai. Žinoma pripažįstu ir savo kaltę jog neįsigilinau kaip naudotis kortele. Bet ar kaskart kažko nežinodami ir klausdami turime būti šitaip pažeminti? Mano nuomone niekas neturi teises trypti žmogaus orumo. Gaila, kad vietoj paprasto vieno sakinio informacijai suteikti, vairuotojas pasirinko keletos minucių kalbą savo emocijoms išlieti.

              Aušrai... Peržiūrėjome mes įrašą ir galime konstatuoti, kad vairuotojas jus išgelbėjo nuo vartojant jūsų terminus “viešo pažeminimo”, nes jeigu sekančioje stotelėje būtų įlipusi kontrolė, tai būtų tekę ir visiems keleiviams matant išlipti iš autobuso į kontrolės transporto priemonę, ir dar baudą keliasdešimt kartų didesnę sumokėti nei kainavo bilietas pas vairuotoją. Dėl įžūlaus elgesio, tai iš šono žiūrint kitaip atrodo. Programėlės instrukcijoje aiškiai parašyta, kad norint naudotis terminuotais bilietais ar elektroniais pinigais būtina turėti ir glausti prie komposterio fizinę kortelę. O telefonu galima atsiskaityti tik Qr bilietais.

Pavel
IP: 84.15.182.143
Nežinau ar galima. Bet turiu toki pastebejima. Moiliovo stotele link Lebartu , dažnai autobusu vartotojai palieka autobusus stotelėje, jeigu reikia laukti 11A tai nežinai kur laukti nes stoteleje stovi autobusas.

Pavel…ačiū už pastabas. Paprašysime vežėjų, kad per pietus neužstatytų sustojimo.

Keliauninkas
IP: 84.15.186.42
Iš visų Lietuvos miestų manau Klaipėdos VT organizuotas racionaliausiai ir tvarkingiausiai. Veikianti įlipimo pro priekines duris, stop mygtukų sistema, veikiantys el. bilietų komposteriai, paryčiais neatšaukinėjami reisai. Greitis vienas didžiausių iš visų miestųz Ačiū jums už jũsų darbą.
Kristina
IP: 90.131.46.41
Klaipeda
Vairuotojai turėtų neįleisti neblaivius asmenis, tuo labiau benamius, kurie iš toli smirdi tikrai labai blogai, važiuojant namo iš darbo mažiausiai ko norėtųsi tai dar autobuse kvėpuoti šitokia smarve. Tikrai esu pasipiktinusi, buvo neįmanoma ir niekam neidomu, kad puse autobuso susigrūdę vienoje Pusėje, kol kitoje miega gražuolis. Šlykštu.

Kristinai…gal galite patikslinti maršrutą ir laiką?

 

Klientas
IP: 90.131.34.66
Klaipėda
2024.03.13, M6 važiuodamas nuo Melnragės, 16:42, Universiteto st., galėdmas, bet nelabai noro parodęs, nesustojo stabdomas. Aišku, ir situacija nelabai buvo dėkonga, bet ir nelabai tokia, dėl kurios nebūtų galima sustoti. Kadangi įvažiavimas į stotelę padarytas tragiškas, vos telpa du autobusai, tai M6 vairuotojas nutarė nelaukti, kol į tuos autobusus sulips keleiviai. Tad bandžiau jį pasistabdyti atsistojęs priešais autobusus. Nors M6 vairuotojas ir matę kilstelėtą ranką, bet davė suprasti (su rankos mostais), kad tai padariau "pavėluotai" ar pan. Suprasčiau, kad būtų pilnas jis tuo metu ir t.t, nu bet važiavo tuščias, tai jau galėjo ir sustoti tom 30s. :)

Klientui…vežėjas UAB “Kautra” gaus baudą už neprofesionalų vairuotojo darbą. Tokios situacijos mūsų sutartyje yra aiškiai aprašytos. Atsiprašome dėl nepatogumų.

 

Dalia
IP: 78.56.171.164
Klaipeda
Laba diena. Esu labai nusivylusi gauta bauda būtent Kovo 11. Ypatinga šventė mums lietuviams, o jūs dalinate baudas. Net nurodydami sumokėjimo laiką. Kvito nr 1068472. Lauksiu paaiškinimo kodėl per šventinę dieną reikia mokėti už parkavimą. Būkime lietuviai ir šveskime Kovo 11-ąją neskriausdami vairuotojų

Daliai…kada mokėti sprendžiame tikrai ne mes. Tai  yra Klaipėdos miesto savivaldybės Tarybos kompetencija.

Tavo mama
IP: 90.131.42.13
Klaipeda
Veluosiu i darba. Aciu vairuotojui 31 autobuse, briedi tu.

Tavo mamai…jeigu tai kovo 9 diena tai mūsų duomenimis “briedis”  judėjo pagal tvarkaraštį, maršrutiniam taksi leistinos 2 min. paklaidos ribose

 

O
IP: 83.179.48.163
klaipeda
12 autobusu vairuotojas 2024-03-08 16:54 prie klaipedos miesto poliklinikos uzspaude vezima su vaiku norejant ilipti! Autobuso numeris HHN 108

O …apgailestaujame dėl vairuotojo veiksmų. Jis per vėlai pamatė, kad norite įlipti su vaikiškais vežimėliais ir jau paspausto durų uždarymo mygtuko nespėjo atšaukti, nors tikrai stengėsi. Po to, matėme jau viskas vyko sklandžiai. 

 

JONAS
IP: 78.57.242.130
Klaipėda
ŠIANDIEN RYTE 7:42 VERPEJU STOTELE ,AUTOBUSAS NR 2 IŠVIS NEATVAŽIAVO , KRYPTIS I SPORTININKU. KA JUS I TAI, MIELOJI?

Jonui… apgailestaujame tačiau tąkart autobusas sugedo.

JONAS
IP: 78.57.242.130
Klaipėda
O KODEL JIS ISIBEGEJA KAI TURI SUSTOTI STOTELEJE?
Matas
IP: 195.182.93.211
Klaipėda
Kaip galima pasidėti kojas ant sėdynės jei sedi šone. Juokingi atsakymai ir paaiškinimai. Ar žiūrite vaizdo registratorių, ar tik rašote pasiteisinimus

Matui…į Jūsų paklausimą mes jau atsakėme ir nebeturime ką pridurti.

Matas
IP: 195.182.93.211
Klaipėda
keistas paaiškinimas, kad netinkami rūbai, kad ištepti. Vilkėjau ne darbiniais rūbais, jei vairuotojui taip atrodo, tai turėjo tada neįleisti į autobusą.. Įlipus viskas buvo gerai, o pravažiavus ne vieną stotelę jau atrodė kitaip.

Matui…kalba vyksta apie kojų su batais užsikėlimą ant keleivio sėdynės.

 

Ernestas
sveksna.lt
IP: 84.15.178.182
sveksna
Tai kokio velnio jei tvarkaraštis keičiamas dienai nepakeičiat ir stenduose? Per brangu? Nuo sausio bilietas brango 50ct . Iš euro pasidarė 1,50 kas per nesąmonė. Kituose miestuose nemokama išvis daroma yra. O čia negana to dar ant pusės pabrangina bilietą :D ir nesugeba dienai laikinai stenduose pakeist tvarkaraščių tai dienai. Lyg maža būtų. Klaunada. Patiems turėtų būt juokinga troliai kažkokie. Patrolinsim žmonės vienai dienai
Matas
IP: 195.182.93.211
Klaipėda
2024-03-03 važiavau 15 maršruto miesto autobusu. 20.15 val. Stotelėje "Geležinkelio stotis" įlilpau į šį autobusą ir nuėjęs į autobuso galą atsisėdau šoninėje keleivio sėdynėje.. Stotelėje "Bazės": vairuotojas išlipo įš savo darbo vietos ir priėjės prie manęs pradėjo kolioti vadindamas idiotu, išsigimėliu ir kitais necenzūriniais žodžiais.. Nenorėdamas sukelti konflikto pratylėjau. Tai galima patikrinti autobuse esančiu vaizdo registratoriumi-jei toks yra. Prašau apie priimta sprendimą mane informuoti nurodytu el. paštu [email protected]

Matui…Keleivių vežimo Klaipėdos mieste taisyklės draudžia veiksmus, kurie ištepa sėdynės, bet vairuotojo leksika tikrai nepateisinama. Persiuntėme jūsų nusiskundimą šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Pajūrio autobusai”. Dėl priimtų sprendimų jums reiktų bendrauti su bendrove tiesiogiai.

Saliamonas
82.128.237.125
IP: 90.131.35.22
Klaipėda
43 autobusas atvažiavo į stotelę 3 min ankščiau ir nuvažiavo tiesiai prieš nosį, šitie autobusai važiuoja tik 4 kartus per dieną, ačiū vairuotojui už atidumą ir atsakingumą, pavėlavau į darba :)

Saliamonui…gal galėtumėte patikslinti datą ir stotelę, nes mes šiandien tokių nukrypimų nematome.

Matas
IP: 84.15.181.179
Šitas autobusų parkas kažkoks chaosas. Autobusai pastoviai vėluoja, neatvažiuoja. Kaip kas nori taip važiuoja. Nesuprantu kam tas tvarkaraštis tada reikalingas. Komunikacijos tarp parko ir visuomenės visiškas 0. Savaitgaliui padaryti pakeitimai ir niekas neinformavo. Važiavę keliaiviai piktinosi, kad stotelėje prasedėjo papildomai 10min ir praleis dabar per sėdimą. Visiška tragedija, šitokios situacijos jokiame mieste nemačiau. O atsakymai į atsiliepimus - tai konkretus „gydymas“. Sugedo, neužsikūrė ir visokie kitokie kvaili atsakymai. Senuosiuose autobusuose sėdynės purvinos, nevalyta. Net Panevėžyje geldos taip negenda, ką šnekėti apie naujus autobusus, ir geriau prižiūri, ir tokių problemų neturi.

Matui…informacija apie pakeitimus ir galimus nukrypimus buvo tiek mūsų puslapyje, tiek švieslentėse. Taip pat papildoma informacija buvo pateikta stotelėse, kuriose keitėsi važiavimas. Apgailestaujame, tačiau tokiam trumpam laikui  visų miesto popierinių tvarkaraščių pakeisti neturime galimybių.

Alma
IP: 85.232.129.20
Klaipėda
Esu labai nusivylusi kontrolierių kompetencijos stoka, negebėjimu įvertinti situacijos, sovietmečio laikų mąstymu. Važiuoju labai retai autobusu, pastebėjusi, kad nepakanka autobusų kortelėje pinigų, nusipirkau iš vairuotojo bilietą, bet netinkamai atžymėjau. Kontrolieriams visiškai nieko nereiškė nei mano atsiprašymas, nei kitų keleivių liudijimas, kad aš tikrai skanavau bilietą. Labai gaila, kad situacijos kontrolieriams visos vienodos, kaip robototai kartoja, ,,toks mūsų darbas,,.

Atsakydami į Jūsų paklausimą informuojame, kad autobusų salonuose, maršrutiniuose taksi, prie kiekvieno el. skaitytuvo yra pakabinti plakatai su vaizdine medžiaga, kaip žymėti

  1. Priglaudus turimą nežymėtą popierinį kartinį bilietą (su QR kodu ant nugarėlės) prie
  2. skaitytuvo apačioje esančio stiklinio ekrano ir skanuojant kodą, skaitytuvo viršutinėjedalyje turi užsidegti 4 žalios lemputės, pasigirsti vienas garsinis signalas ir komposterio ekrano viršutinėje eilutėje parodyti nuskaityto vienkartinio el. bilieto kainą. Kontrolieriai

nustatę, kad keleivis važiuoja su nepažymėtu bilietu, t. y. be bilieto, pagal galiojančią tvarką, bilietą pažymi ir surašo patikrinimo aktą.