Darbas keliasi į virtualią erdvę

2020-10-20

Informuojame, kad nuo 2020-11-03, karantino laikotarpiu, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu

Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.

Paslaugos rūšis

  1. prieiga

Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas

https://bilietas.klaipedatransport.lt/

Kartiniai el. bilietai (mobiliosios aplikacijos)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app

https://apps.apple.com/us/app/id1444758099

Parkavimo leidimai

https://pparking.klaipedatransport.lt/

 

Informacijos rūšis

Kontaktai

Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan.

dispecerine@klaipedatransport.lt

Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan.

bilietas@klaipedatransport.lt

Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan.

kontrole@klaipedatransport.lt

Parkavimo leidimai, abonementai ir pan.

leidimai@klaipedatransport.lt

Bendroji informacija

sekretoriatas@klaipedatransport.lt

8 800 12344

Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344. Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.

Asmenims, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylų nagrinėjimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.

Prašome palaukti
Komentarai (0)