Darbas keliasi į virtualią erdvę
Informuojame, kad nuo 2020-11-03, karantino laikotarpiu, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ Klientų aptarnavimo centras klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu
Pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus prašytume nuotoliniu būdu, žemiau nurodytomis prieigomis ir kontaktais.--
Paslaugos rūšis |
|
Terminuotų el. bilietų pirkimas, el. bilietų sąskaitos pildymas |
|
Kartiniai el. bilietai (mobiliosios aplikacijos) |
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.klaipeda.app |
Parkavimo leidimai |
Informacijos rūšis |
Kontaktai |
Viešojo transporto grafikai, maršrutai ir pan. |
|
Bilietų įsigijimas, galiojimas ir pan. |
|
Administraciniai nusižengimai, kontrolė ir pan. |
|
Parkavimo leidimai, abonementai ir pan. |
|
Bendroji informacija |
sekretoriatas@klaipedatransport.lt 8 800 12344 |
Bendrąją informaciją ir konsultacijas keleiviams, kurie iki šiol neturėjo bilietų pildymo internetu patirties, suteiksime nemokamu telefonu 8 800 12344. Skirsime tam tiek savo žmogiškųjų išteklių, kiek reikės.
Asmenims, kuriems buvo suplanuoti protokolų surašymo ar bylų nagrinėjimo posėdžiai, posėdžių laikas atidedamas 1 mėnesiui nuo procesiniuose dokumentuose nurodytos datos.