Klientus priimsime tik po vieną

2021-10-22

Nuo šiandien įsigalioja nauja, labiau suvaržyta klientų aptarnavimo tvarka. Į Klientų aptarnavimo centro patalpą juos priimsime tik po vieną. Prašytume į centrą ateiti tik tokiu atveju, jeigu reikalo neįmanoma išspręsti nemokama telefono linija 8 800 12344, jeigu tikrai nėra jokios galimybės bilietą įsigyti internetu - https://bilietas.klaipedatransport.lt/ arba programėle e Ticket Klaipeda, o parkavimo leidimus - https://pparking.klaipedatransport.lt/ .

Prašome palaukti
Komentarai (1)
Dovydas
IP: 188.69.212.160
Sveiki, norėčiau paklausti, jeigu mano nuomuojamas butas tapo mėlyna zona, o man transporto priemonei reikalinga vieta, bet naudojama transporto priemonė yra ne mano vardu, kaip man užpildyti prašymą jei neina nurodyti transporto priemonės

Prašymą gyventojo leidimui gali teikti asmuo, kurio deklaruota gyvenamoji vieta yra prašyme nurodytu adresu. Nesupratome klausimo – “neina nurodyti transporto priemonės“, kurio vietoje neleidžia, kaip teikiate prašymą?