Klientus priimsime tik po vieną
2021-10-22
Nuo šiandien įsigalioja nauja, labiau suvaržyta klientų aptarnavimo tvarka. Į Klientų aptarnavimo centro patalpą juos priimsime tik po vieną. Prašytume į centrą ateiti tik tokiu atveju, jeigu reikalo neįmanoma išspręsti nemokama telefono linija 8 800 12344, jeigu tikrai nėra jokios galimybės bilietą įsigyti internetu - https://bilietas.klaipedatransport.lt/ arba programėle e Ticket Klaipeda, o parkavimo leidimus - https://pparking.klaipedatransport.lt/ .
Prašome palaukti
Prašymą gyventojo leidimui gali teikti asmuo, kurio deklaruota gyvenamoji vieta yra prašyme nurodytu adresu. Nesupratome klausimo – “neina nurodyti transporto priemonės“, kurio vietoje neleidžia, kaip teikiate prašymą?