Pradedame galinę starto atskaitą (nuolatos atnaujinama)
Balandžio 16-ąją Klaipėdoje startuoja naujieji maršrutiniai taksi. Mums ir būsimiems vežėjams dabar intensyvaus darbo dienos: dažomi mažieji autobusai, montuojama ir testuojama įranga, dėliojami būsimi tvarkaraščiai.
Tuo pačiu dar iki to starto atskiroje rubrikoje tinklalapyje pristatysime atnaujintą maršrutinių taksi paslaugą. Keičiasi beveik viskas: komforto lygis, atsiskaitymo būdai, patikimumas, atsiranda ir nauja trasa.
Todėl kviečiame sekti mūsų galinės atskaitos rubriką. Kas dieną dvi ten pristatysime konkretų paslaugos aspektą. Būsime glausti ir dalykiški, - norime, kad kas kartą mūsų lankytojas sugaištų ne ilgiau minutės peržvelgdamas aktualų pranešimą.
Sekti šitą rubriką yra praktiška: joje bus parodyti ir išlaidų kelionei maršrutiniu taksi taupymo būdai, ir papildomų nemokamų paslaugų galimybės.
M6
6-tojo maršrutinio trasa keičiasi nežymiai, mieste jis važiuos taip pat kaip ir iki šiol, tačiau Melnragėje šiek tiek trumpiau - iki Audros g./Molo g. susikirtime esančio žiedo.
M8
8-ojo trasa bus tokia pat kaip senojo 9-ojo maršrutinio taksi. Keičiame tik numerį, kadangi maršrutas beveik sutampa su 8-ojo ekspreso autobuso trasa. Nuo šio ekspreso skiriasi tik atkarpa šiaurinėje pusėje - maršrutinis taksi važiuoja Kretingos gatve. Prašome atkreipti dėmesį, kad 8-asis maršrutinis taksi į stotį jau nebeveš.
M5
Po ilgos pertraukos maršrutinių taksi eismas grįžta į Šilutės plentą. Jo trasa panaši į 5-ojo autobuso. Tačiau yra vienas esminis skirtumas: į Taikos prospektą maršrutas pasuka anksčiau, Kauno gatve.
Domui…mes norėtumėme visai sistemai vienodo standarto. Tačiau šiuo atveju reikės pasiklausti ir užsakovo Klaipėdos raj. savivaldybės nuomonės.
Aldonai...Ne.
Lindai…tik kad tų “skubančių” nebeliko. Nuo Lietuvininkų aišktės transporto priemonės dažniausiai važiuodavo tuščios.
Gal galite parašyti, kuriame maršrute, kuriuo laiku ir kurioje vietoje su vairuotoju bendravote?
Linai...maršrutiniai taksi stos ten, kur nedraudžia Kelių eismo taisyklės, tai yra ženkliai dažniau nei autobusų stotelėse, bet aišku ne taip dažnai, kai stodavo pažeidinėdami Kelių eismo taisykles bet kur.
Rasai…kaip niekada negaliojo taip ir toliau negalios.
Vienkartinis popierinis el. bilietas parduodamas autobuse nuo 6.00 val. iki 22.59 - 1.00 eur.
Vienkartinis popierinis el. bilietas parduodamas autobuse nuo 23 val. iki 5.59 – 1.50 eur.
Vienkartinis el. bilietas nuo 6. 00 iki 22.59 - 0.95 eur.
Vienkartinis el. bilietas nuo 23 val. iki 5.59 – 1.50 eur.
Maršrutinio taksi 1 dienos el. bilietas - 3.80 eur.
Bendras terminuotas el. bilietas - mėnesio darbo dienomis - 35.00 eur.
Bendras terminuotas el. bilietas - mėnesio - 50.00 eur.
Iki 04.10 tikrai įdėsime.
Su autobusais situacija Klaipėdoje tikrai nebloga. Aišku visiems norėtųsi, kad teigiamos permainos su autobusų atnaujinimu vyktų greičiau. Tačiau resursai tam riboti. Tuo tarpu maršrutinių taksi sektoriuje tokių pokyčių nevyko. Dėl to miestas nusprendė juos paskatinti.